banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ Exhausted :)

Posted by Ania On Thursday, September 07, 2006
Totally exhausted!
Both courses so far has been great, and personally I felt more confident today compared to yesterday. Tomorrow's the big test tho, as we'll be 10 (!!).... two of those who attended yesterday/today wanted to join once again, and well...there's space so why not....it's cool when they're eager and really wants to learn more and tells me that they had a good time scrapping...:) All of them wanted to continue this...that's nice :)

It's also very nice to stay at my sis - usually I stay at mom's place. Mom made me a very nice cake as she didn't get to see me at all...so she wanted to make up for it :p Anyways...tomorrow me and my sis will go out and eat sushi....looking forward to it, didn't know she fancied it aswell....I LOVE sushi, and am sorry that I don't get to eat it too often :p



Ugh, så sliten!! Men det har også vært kjempegøy :) Begge kursene igår og idag har gått kjempebra.....skjønt jeg synes det gikk mye bedre idag - følte meg mer trygg og komfortabel og sånn - igår var jeg litt nervøs siden det var min første gang og alt...det gikk bedre etterhvert, men føler ikke begynnelsen var så fryktelig bra fra min side da. Men...deltakerne storkoste seg og var kjempeinteressert i hobbyen -- flere av de ville komme igjen så nå har jeg sagt ja til at to kan være med imorgen igjen...(yup..litt overbooket imorra ja.....men....det skal nok gå bra....håper jeg...) Ellers er det hyggelig her hos søs - litt fint å kunne bo hos henne også når jeg er i Oslo og ikke bare hos mamma (siden hun er i Cannes for tiden) :) Hun lagde en kjempefin og god kake - og ikveld får vi besøk av en venninne så kaken får iallefall bein å gå på :p Og imorgen har jeg og søs planlagt å gå ut og spise sushi - det blir kos :D

4 intriguing feedbacks to '~~ Exhausted :)'

  1. dreams Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/09/exhausted.html?showComment=1157661960000#c115766196748185342'> 10:46 PM

    Hei!!
    GLEDER meg te i mårå...:D:D:D:D

     

  2. Kathrine Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/09/exhausted.html?showComment=1157663760000#c115766376437638952'> 11:16 PM

    Så fint å høre at det gikk bra på kurs! Jeg er sikker på at det var kjempebra. Jeg blir hele tiden forvirret, for du er pålogget msn, men veldig kostbar *knegg*

     

  3. Unknown Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/09/exhausted.html?showComment=1157693400000#c115769342409587037'> 7:30 AM

    Flott at kursene gikk så bra!
    Sushi har jeg aldri spist, egentlig litt merkelig, da jeg er veldig glad i fisk!

    Kos deg hos familien i Oslo!

    *KLEM*

     

  4. banglamarie Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/09/exhausted.html?showComment=1157721420000#c115772146326448484'> 3:17 PM

    Så bra at kursene har gått bra!
    Kos deg i Oslo :)

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-