banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ Weeeee!!! First post!

Posted by Ania On Wednesday, September 20, 2006
First post from my new "office" at the univ!! Haha. And I'm wearing my Willow-sweater today! (I call it my Willow sweater because it reminds me of Willow of Buffy..it's one of those sweaters she'd wear in the first seasons, when she's like geekyish and sweet :P)
Just thought I'd share :P Have a nice day! :)
Ps..oo and Michelle Ramirez sent me a sweet pm on twopeas saying she was flattered and liked my layout (see prev. entry). So cool :D

YAy! Første post fra min faste plass på uib! Hihi...(okok, de økte kapasiteten slik at enda flere enn før kunne få faste plasser her på dette instituttet, så det er vel ikke såå spesielt, men er da litt happy for det da!! :D)...og...har på meg Willow-genseren min idag! Kaller den for Willow-genseren min fordi den minner meg på stilen Willow i Buffy hadde de første sesongene..litt sånn forsiktig og søt-kul nerdete :p Været ute er litt sånn *huttetu* så jeg er glad for den genseren og den nye, fine jakka mi - som jeg forøvrig ikke helt greier å finne ut er kul eller mammaktig kjedelig :P Jaja...tenkte bare å dele det vesle utropet mitt med dere =) Ha en fortsatt god dag!!
Og forresten! Michelle Ramirez sendte meg en søt PM på twopeas og sa hun syntes det var gøy jeg lifta henne og at hun synes min LO ble fin. Kult :) Synes det er fint at folk som blir liftet får vite det liksom, jeg ville iallefall synes det er kult om noen lifter meg og gøy å få vite om det iallefall...! :)

1 lovely comment to '~~ Weeeee!!! First post!'

  1. Kathrine Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/09/weeeee-first-post.html?showComment=1158786420000#c115878643665087069'> 11:07 PM

    Så gøy med mail da! Jeg hadde også blitt kjempeglad hvis jeg fikk høre at noen har liftet meg, så jeg syns det var en smart ting å gjøre.

    Gratulerer med kontor! Np blir du vel så effektiv atte?

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-