banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ Awww

Posted by Ania On Wednesday, October 11, 2006
Aww! Look what met me in the mirror of the car this morning! Haha. Too cute - it's the kiddos work ofcourse, and it's me, dad, himself and Amalie :) Didn't have heart to wipe this away so I kept it and drove home immediately after dropping the kids off at the kindergarten to fetch a camera and take some pictures before hitting the univ :D Might scrap this someday - I know it made my day and I'm so sentimental atm cause I'm feeling so happy and thankful :p (It's almost better than the one Simen made to me in the front window -- "I *heart* U" - every time it was misty/cold it'd show again - did so for at least two months..haha...yeah..didn't want to wipe that out either :p)

Anyways -- I know of four girls now (including me :p) joining the Shimelle workshop -- myself, Kathrine, Rita and Geirun - too cool! Any more latecomers out there? C'mon - it'll be fun! :) I've been pondering about ideas for the workbook....will it be a part of the actual book itself? Hmm....I think I have an idea atm, but I kinda wonder if it's supposed to be separated - an ideabook for the minialbum or uh? I guess I can decide myself, but I'd still like to know :)

I'm also pondering about writing this in English....I know, it's not even my native language (it's my third next to sign-language and Norwegian) and I'm not even overly good at it, but still....having written (and thinking) in English every single day for what, eleven-twelve years now thanks to various online games I've kinda become accustomed to it and it's a large part of my everyday life sorta...hm..

Ahh...er ikke guttungen søt? Haha...dette var synet som møtte meg i bakspeilet imorges -- too damn cute :) Jeg måtte skynde meg hjem igjen etter å ha levert ungene i barnehagen for å ta bilde før motivet forsvant :D

Ellers -- kjempegøy at så mange er med -- og håper det kommer noen etternølere etterhvert - er sikkert plass til flere tenker jeg :) Her er iallefall de jeg vet om som er med -- Kathrine, Rita og Geirun :) Og så meg da :P Gleder meg, tankene svirrer rundt ang. workbooken allerede nå -- lurer på om den skulle være en del av selve albumet eller kun brukes som en idebok til albumet? Hmm.... man kan jo sikkert bestemme det selv, men hmm....hadde vært greit å ha begge "bøkene" sammen, og ikke separat? Hmm.... har en ide til utformingen av workbooken/evt albumet, men må finne ut av dette først tror jeg :) Og så tror jeg at jeg vil skrive på engelsk -- det føles litt naturlig med spørsmål på engelsk og tja, har jo brukt engelsk ganske mye hver dag i snart 12 år nå da....så selv om engelsken min ikke er perfekt (men *veldig* preget av muntlig engelsk) så er det jo en stor del av meg liksom og hmm ja...hm...*tenke* :)

Ps...fjerner word-vertification litt nå, kanskje de dumme bottene har glemt denne bloggen...fikk en del spam tidligere...:(

5 intriguing feedbacks to '~~ Awww'

  1. _Kine Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/10/awww.html?showComment=1160592540000#c116059256230331146'> 8:49 PM

    Hihi, så søtt. Vi har ikke bil, men vi tegner små dyr og beskjeder til hverandre i duggen i speilet på badet :)

     

  2. Rita Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/10/awww.html?showComment=1160636700000#c116063670038949571'> 9:05 AM

    Ah, smelt. :) Det er sånne små ting som gjør hele dagen, iallefall for meg. Deilig måte å starte dagen på da, og så lur du var som reiste tilbake å tok bilde. :)

     

  3. Anonymous Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/10/awww.html?showComment=1160638620000#c116063864131736174'> 9:37 AM

    Jeg er også påmeldt! :D

    Gleder meg skikkelig, har aldri laget et minialbum før :)

     

  4. Kathrine Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/10/awww.html?showComment=1160640300000#c116064030650937160'> 10:05 AM

    Såå søt da :) Gleder meg til Niklas kan gjøre sånt.

     

  5. Anette S Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/10/awww.html?showComment=1160834160000#c116083421952601371'> 3:56 PM

    Hurra, da slipper jeg å slite med de bokstavene jeg aldri får riktig første gang! Jeg har aldri fått spam, så jeg håper du er heldigere nå! Skulle gjerne vært med på shimelle jeg også, men jeg tror jeg heller baker noen av muffinsene hennes! Kiddoen din er ikke så værst søt, altså!

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-