banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ Various projects

Posted by Ania On Saturday, October 28, 2006
Ahh so many projects to do, so little time!
Stayed up to 2am last night just to do a quick layout for a contest, and while browsing through the hits of 1979 this morning (for another contest) I found this perfect title: "My life". Got an idea and might pair this with another challenge waiting for me: make a layout about my net-life. We'll see. Got lost in lotsa old screenshots from Everquest trying to find pictures for this idea - memorable quotes and pictures of funny situations and stuff - ah - fond memories :) I miss those guys (and gals) and I'm glad a few have found their way over to our server in World of Warcraft.

And then I had to help Simen make two CD covers for the movies he's edited for his old classes: I grabbed the oppoturnity to try out some free digikits from twopeas. Kinda cool don't ya think? :D AND! We're heading to IKEA later today to look at and (maybe) shop new furnitures for our big project: "Move-the-computer-room-to-the-living-room-and-make-Amalie-her-own-bedroom". Yay! :D


Åååå så mange prosjekter som venter (og nei, jeg klager egentlig ikke, jeg elsker å ha masse prosjekter å gjøre :D) - bl.a. var jeg oppe til ca to inatt for å gjøre ferdig en konkurranse-LO og imorges så kikket jeg gjennom hitsene fra 1979 for å finne en tittel til Minnopol-LO'en min og fant den perfekte titlen: "My life" -- kanskje den kan flues med utfordringen om å lage en LO om nettpersonligheten(e) mine. Kikket litt på bildene jeg har på maskinen fra EverQuest -- artige sitater og morsomme screenshots - savner en del av folka der og er glad for at noen ble med over til serveren vi spiller på i World of Warcraft.

Og så har jeg laget CD-covere for filmene til Simen (barneskolefilmer) - benyttet anledningen til å prøve ut noen digikits fra TwoPeas - resultatet ble litt kult eller hva? Håper det faller i smak hos elevene - som nå er 8. og 9. klassinger :) Og så skal vi snart på IKEA - hurra!! Skal sondere markedet for møbler til flytteprosjektet vårt -- datarommet skal inn i stua og Amalie skal få sitt eget rom! :) Og så er planen kombinert data- og scrappebord i stua. Blir spennende å se om det faktisk blir noe pent! LOL. *stresse videre!!* Alle MÅ levere denne runden i Minnopol ellers blir det fengsel på oss! Hehe ...så jeg må sette i gang snart! :)

2 intriguing feedbacks to '~~ Various projects'

  1. _Kine Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/10/various-projects_28.html?showComment=1162114980000#c116211502314637327'> 10:43 AM

    Så fint det blei :) Jeg er så utrolig lite tech savvy og utålmodig at jeg sikkert aldri kommer til å begi meg ut på digikits. Men det blir jo veldig fint da :)

    Lykke til med prosjektene dine :)

    PS: Jeg kjøpte meg en Barbapapa-pappkoffert til å ha clearstampsene i, hehe.

     

  2. Anonymous Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/10/various-projects_28.html?showComment=1162135200000#c116213521005974642'> 4:20 PM

    Så kule CD-covere du har laget!
    Og så håper jeg dere fant masse fint på Ikea! Ha en fin søndagskveld! :o)

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-