banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

Happy Midsummer Eve!

Posted by Ania On Friday, June 23, 2006

Happy Midsummer Eve! :)
Mother in law ++ took the kiddo out for our summerplace to celebrate Midsummer and all that, so we're home alone with Amalie for the whole weekend....yay! :)

This layout is a very old one (like, 3 months :p) -- was supposed to be published at scrapping.no but with lots of delays and other stuff piling up I preferred to just put it up myself :) It's a pretty funny LO, cause well, that was when my DSLR was brand new and I wanted to test it out a lot and stuff, and to get a break from the ever-bugging Amalie I locked her inside the hallway while photographing the flowers on the floor at the livingroom. After a while I suddenly heard something and looking up at the door (which has see-through glass) I saw Amalie ...LOL...just had to take some pictures of her too that way :D

I've used Rusty Pickle, KMA and Melissa Frances papers here :)

God St.Hans! :)
Svigermor m.fl. tok med seg guttungen ut på hytta for å feire St.Hans og sånn, så det er bare meg, Simen og Amalie igjen her hjemme - deilig :)

Denne layouten lagde jeg egentlig for lenge siden, skulle egentlig vært en del av de kreative på scrapping.no, men pga litt rot og forsinkelser så fikk jeg lov til å heller legge den ut selv :P (blir jo litt antsy når jeg ikke kan legge ut ting etter 3 mnd :P)

Anyways....historien bak er litt artig, for det var da jeg fikk speilrefleks og skulle teste den ut på alt og ingenting. Denne dagen fikk jeg det for meg at jeg skulle teste makroegenskapene, og fotografere en bukett jeg satte ned på gulvet. For å få litt fred fra Amalie satte jeg henne i gangen og lukket døra (jepp, jeg er slem :P). Knipset i vei og etter en stund så jeg noe i øyekroken - joda, det var Amalie som var lei av det hun holdt på med og ville se hva jeg gjorde på forrno :P Hun var jo litt søt da, sånn gjennom glassvinduet i døra :)

Har brukt en blanding av Rusty Pickle, KMA og Melissa Frances ark her sammen med litt søm, bretting, blomster og rhinestonebrads....+ en diger tag bak bildet med tekst :)

4 intriguing feedbacks to 'Happy Midsummer Eve!'

  1. Lene S Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/06/happy-midsummer-eve.html?showComment=1151099700000#c115109974835194493'> 11:55 PM

    Så koselig for poden å fire St.Hans med bestisene. Samtidig som det sikkert er godt for Amalie å ha litt alenetid med dere;o)

    Denne siden er jo bare helt utrolig nydelig Ania!! Og historien bak er jo så herlig. Morsomt når sidene har et litt spesielt tema :o)

    Nyt helgen!

     

  2. banglamarie Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/06/happy-midsummer-eve.html?showComment=1151101260000#c115110127641905211'> 12:21 AM

    Likte godt bildet tatt gjennom ruten sammen med historien bak *fnis* Helt herlig ;)

    Håper dere har kost dere på sthansaften :)

    -marie

     

  3. Unknown Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/06/happy-midsummer-eve.html?showComment=1151181240000#c115118128541689028'> 10:34 PM

    SMIL... Denne var veldig søt, Ania. Kult bilde...
    Håper dere hadde en koselig St. Hans feiring... :)

     

  4. Catrine Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/06/happy-midsummer-eve.html?showComment=1151262360000#c115126239984657300'> 9:06 PM

    Hei!
    Den er så herlig den LO'en! Utrolig artig bilde!
    Håper du kom litt videre med den siste divaoppgaven i går kveld!:)
    Vi hadde faktisk folk på visningen i dag, så det blir spennende å se om det skjer noe til uka.
    Ha en fin søndagskveld.

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-