banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

Sunflowers...or maybe not...

Posted by Ania On Friday, June 16, 2006
Ugh! Remember Adrians sunflowers?

Well. Let's just say......if your baby is awfully quiet and not her usual buggy self when you let her loose in the livingroom while retreating to the computerroom, then something's awfully wrong. Very.

This is the sight that met me when I started wondering why she wasn't coming in bugging me as usual...

Ps...to my defense...after yesterdays incident I placed the plants high above the ground OUTSIDE in the garden.....Simen (or maybe Adrian) must have taken them inside again and placed it within Amalies reach, as seen below........


Oh noes!

The mischievous and very self-satisfied little bugger..
(after her pants and socks was undressed, as they were ALL BLACK)

Follow the trace of her path all around the livingroom!

Poor plants. I REALLY hope they'll survive. (Hey, deja vu!)


Jeje...on another note, I just entered yesterdays layout to a contest, so I guess it'll take a little longer before I can show it to you :) (it's been two years since scrapshop.no entered the scrappingarena and they got a singlelayout contest going on until june 23rd...do join :) )


Jaja...de har sannelig fått hard medfart, solsikkeblomstene til Adrian :(
For en gangs skyld var Amalie stille og rolig og fornøyd med å være alene i stua. At dette egentlig burde få varselklokkene mine til å ringe på nivå 5, tenkte jeg dessverre ikke helt over....var bare glad for å få litt fri fra henne siden hun alltid kommer inn og bugger meg liksom :( Såååå......bildene ovenfor var det synet som møtte meg da jeg kom inn i stua etter en stund.....*sigh* Til mitt forsvar må jeg si at jeg tok plantene med meg ut i hagen og plasserte de litt høyt oppe der, etter gårsdagens uhell. Dessverre glemte Simen å siifra at han (eller Adrian kanskje?) tok de inn igjen, og plasserte de innenfor Amalies rekkevidde......hrmf...hun var SÅ fornøyd da jeg kom inn og ferska henne - etter at hun hadde dratt med seg jordspor over HELE stua (ok....bare halve....men det var mer enn nok!! Over sofaen og stolene og sånn og...). Sukk....er glad jeg tok på henne et par gamle joggebukser idag gitt, for de var helt knallsorte av all jorden!

Jeje....for andre gang på rad - håper virkelig plantene greier seg!!! Adrian var jo så stolt av den da...:(

Ellers - layouten jeg lovte å vise idag må nok vente litt til - scrapshop.no feirer to år på nett og har en layoutkonkurranse gående frem til 23.juni. Bli med du og da vel! :)


2 intriguing feedbacks to 'Sunflowers...or maybe not...'

  1. banglamarie Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/06/sunflowersor-maybe-not.html?showComment=1150499100000#c115049911328363886'> 1:05 AM

    Kan ikke annet enn å flire ;)
    Sånne små friminutt med total stillhet er som regel etterfulgt av noe vasking... har nok hatt noen episoder her og ;)
    ...som da Lydia fant sminkesakene mine på badet... og var fin og svart av maskara og eyeliner, rød av leppestift...osv... Hun så ikke ut....

    Lykke til med solsikkene ;)

     

  2. Piamiin Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/06/sunflowersor-maybe-not.html?showComment=1150720140000#c115072017195940892'> 2:29 PM

    Muhaha... Sikkert mojjo mye dritt jobb etter henne.. Jaja sånn skjer når vi har småtrollinger hjemme... =) Men amalie så lur ut på bildet.. lol...

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-