banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ *blush* ~~

Posted by Ania On Saturday, November 18, 2006
Alright.. I know, I know...I've been babling about this upcoming course of mine for some while now, but hey, that's just because I'm slightly nervous and stuff :p Anyways. One more day before I'm heading out, so it'll soon end I assure you :p Thought I'd just show you some more pictures from the upcoming course - seeing as I'll be gone for a while and stuff :p I have such a bad fantasy when it comes to stressing. I knew for a while that I had to make a demo of this minialbum, yet I coudln't figure out anything else to use as example but to showcase my children once again :p Ohwell. It'll make a nice present to some grandparent I guess ;p And oh. More pictures. Me in my new body & hair. Yeah. I cut my hair today. I cut my hair like, once every two year or so at the hairdresser, cause I think it's way too expensive to get my hair cut professionally. But. It wasn't that expensive this time, and the hairdresser actually showed me how simple it is to make curls in the hair just like that. Cool! And. I hope you don't mind me showing, cause lol - this is such a cool picture methinks -- my nice, new IKEA stash in the bathroom :p

Hihi. Jeg vet jeg babler og maser masse om Ål-kurset mitt, men det har jo opptatt tankene mine en del i det siste og jeg må innrømme jeg er litt nervøs og sånn - jeg mener - kurse i scrapping 6 timer hver dag i hele neste uke...*dånelitt* :p Anyways. En del bilder her - minialbumene til neste uke, mitt "nye" jeg etter frisørbesøket + shoppinga idag (neida, det er ikke permanent -- frisøren var bare så veldig grei og viste meg hvor enkelt det er å lage mine egne fake krøller :p) Jeg er veldig sjelden hos frisøren -- jeg synes det er så fryktelig dyrt, så det varer dessverre alt for lenge mellom hver gang -- men denne gangen var det faktisk ikke så ille dyrt som jeg hadde trodd på forhånd, og så fikk jeg rabatt i tillegg. Yay! :) Ellers måtte jeg bare ta med bildet fra badet - finefine IKEA hyllen min med de skinnende rene glassene *fnis* Ble litt kult da. Må scrappes. BoM antar jeg :p

Uansett - dette blir nok mitt siste post før Ål - så da blir det ikke så mye Ål-mas fra meg på en stund tenker jeg :) Ha en riktig fin uke alle sammen! Jeg skal slite og stresse og tenke på den fine fine Magnolia-pakken fra PL som kommer til å vente på meg hjemme :D (og noen andre småsnacks som sannsynligvis også dukker opp i posten mens jeg er borte :p)

7 intriguing feedbacks to '~~ *blush* ~~'

  1. Anonymous Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/blush.html?showComment=1163896920000#c116389692152235845'> 1:42 AM

    LO'en er mye bedre i denne vinkelen du viser her synes nå jeg! ;)
    Og så fint minialbumet ser ut!
    Riktig godt tur til Ål og lykke til med kursene! :)

     

  2. Anonymous Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/blush.html?showComment=1163937600000#c116393761938320686'> 1:00 PM

    Så flott håret ditt ble! Jeg har ikke vært hos frisøren siden mars. Det syns... men jeg klarer aldri å bestemme meg for hva jeg vil gjøre med håret.
    Lo'en er helt nydelig! Lykke til med kursene dine :)

     

  3. Heidi Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/blush.html?showComment=1163940180000#c116394020971306404'> 1:43 PM

    Layouten ser flott ut Ania!!! Ang frisør...skjønner akkurat hva du mener!!! (Har ikke vært til frisør på godt over 1 år jeg....selvklipp er tingen for meg..fnis..)

    Lykke til med kurs!!!!

    Heidi

     

  4. banglamarie Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/blush.html?showComment=1163948160000#c116394816361648189'> 3:56 PM

    Lenge siden jeg har vært på nett ser jeg, så mye flott du har laget!!! Er imponert! Så mye flott!!!
    Fin på håret og masse lekkert arbeid. Lykke til med kurs :)

     

  5. Anonymous Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/blush.html?showComment=1164036600000#c116403664973436207'> 4:30 PM

    Jeg digger bloggen din! Har vært innom her mange ganger, uten å si et ord... sorry. Men nå skal jeg bli flinkere til å legge igjen hilsener når jeg besøker folk!
    Lykke til på Ål denne uka, det høres veldig spennende ut.

     

  6. Kathrine Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/blush.html?showComment=1164049920000#c116404993680493418'> 8:12 PM

    Flott LO, kule album og pent hår!

    Innta Ål du - dette blir nok veldig bra.

     

  7. Kjersti Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/blush.html?showComment=1164111300000#c116411132360202130'> 1:15 PM

    Flott LO og stilig du blie på håret! Lykke til med kursing.

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-