banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ Question: ~~

Posted by Ania On Wednesday, November 08, 2006
Alright, question: How do you know that I've been to a crop?
Answer: When I come home with layouts featuring QK. Oh yeah. I'm notorious :p Thanks a lot Dinna =) It was a very nice crop tonight - enjoyed myself as usual and actually stared on my own layout frowning a lot very often, but I finished it in the end :p BG Skate Shoppe! So cool! :D Really cool papers! And -- when preparing these photos for printing I first almost cropped them very close, then I started thinking - people, myself among them, often say that pictures featuring the surrounding background from their childhoodhomes are often the best even though the background might be messy etc -- it reminds them of their home etc etc. So. With this in mind I let the pictures be and well, these pictures are taken during our refurnishing of the livingroom so we did kinda have a reason to have a messy background this time. It's usually tidy otherwise....*cough* *cough* *cough* (well, I can pretend...no pictures, no proof! :P)

Anyways. Been watching the complete season of Rome the last few days - and boy how I love that one! The fighting scene in ep. 11 actually made me cry... *sniff* Such a great show (HBO, what else...or wait, sopranos sucks right now, so nm :P). I hope there will be a season two. Anyways. Last ep of the season coming up shortly. I love watching movies and various shows with Simen :)

Ok -- hvordan vet man at jeg har vært på et scrappetreff? Svar: Når jeg kommer hjem med LO'er med QK i bruk :p Har jo ikke tang selv, så på treff så låner jeg (nesten) alltid...tusen takk for det, jenter! :) Det var et ganske hyggelig treff ikveld og jeg fikk lagd en LO. Litt mye stirring og sukking underveis da, men resultatet ble jo fint in the end :) BG Skate Shoppe er en kjempefin serie! :)

Ellers har jeg og Simen sett på Rome de siste dagene -- ofte vil vi egentlig spare på episodene for å få de til å vare lenger (vel, jeg da :p), men vi ender opp med å se 3-4 episoder i strekk. Nå skal vi straks se siste episode...sukk.....utrolig bra og spennende og interessant serie! Håper det blir en sesong til..jeg antar vi får se Cæsars død i denne episoden..hmm... jaja..

edit: nå har jeg sett siste episode av Rome og jeg har bare to ting å si: 1. Han som spiller Mark Antony er utrolig DIGG! 2. Han som spiller Titus Pullo er ikke så verst han heller! :p To utrolig gode grunner til å se denne serien ;) (jeg tøyser..litt..serien er verdt å se på selv uten de to....tror jeg.. :p)

7 intriguing feedbacks to '~~ Question: ~~'

  1. Unknown Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/question.html?showComment=1163062800000#c116306281303554986'> 10:00 AM

    Det er så koselig å komme inn på blogen din, alltid så mye spennende å lese og ikke minst se på.
    To herlige og flotte layouter, med kjempefine bilder... Du er virkelig flink til å ta med deg kamera,flink til å ta bilder i alle anledninger....

    Ha en fortsatt fin scrappedag!

     

  2. Ellen* Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/question.html?showComment=1163066760000#c116306678941777979'> 11:06 AM

    LO'en din ble knallfin, ania!! Og du har rett - Skate shoppe er fine (har bare ikke helt fått det med meg før..) Koselig å se deg på treff igjen, forresten!:o)
    Og ja - det er jo viktig å vise verden sånn som den er i virkeligheten (selv om huset for en sjelden gangs skyld er rotete...);o) (Tror faktisk rett og slett jeg skal lage en LO om rotet mitt, jeg...)

     

  3. Kathrine Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/question.html?showComment=1163083860000#c116308391675542827'> 3:51 PM

    Kul LO!
    Mitt kommehjemfratreffkjennetegn er at jeg har bare halvferdige greier for det var så mye jeg hadde glemt å ta med.

     

  4. Anonymous Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/question.html?showComment=1163084040000#c116308407086791342'> 3:54 PM

    Så flott LO du har laget! Kule bilder - smart å ikke alltid croppe dem for mye ja! ;)
    Jeg har et skikkelig roterombilde som ligger klar til å scrappes - men det er liksom greit, siden det er barnerommet. *fnis*

     

  5. Eli Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/question.html?showComment=1163098980000#c116309902317142160'> 8:03 PM

    Rot er kult det - skal jo ikke være klinisk reint eller ryddig i et hjem spør du meg :) Kjempeflott LO du laget, og jeg syns du alltid jobber like målrettet og fort jeg. Imponert! Kjekt å være på treff med deg igjen :)

     

  6. _Kine Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/question.html?showComment=1163108580000#c116310863477017301'> 10:43 PM

    Så fin denne ble! Liker godt den store sirkelen. De papirene der er kjempekule, har brukt en del av dem i det siste. Og moxie-fonten er fin og lubben og leken. :)

     

  7. Linda Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/question.html?showComment=1163181600000#c116318165494723676'> 7:00 PM

    Flotte LOer du har laget! Og kursene du lager for Papirloftet er jo kjempeflotte - bra jobba. :-)

    Ha ei flott helg, ania!

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-