banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ Snart skolegutt :)

Posted by Ania On Thursday, November 16, 2006
*sukk* veslegutten min var til skoleinnskriving idag -- en time med aktiviteter og forsmak på hvordan det ville bli til neste år når han blir skolegutt. Han var kvikk og veeeeldig opprømt og ivrig -- faktisk så var han den som var oppe med hånda oftest og den som pratet (og fikk prate) mest. *littstolt* :) Det var hyggelig å se at han virket ivrig og "skoleflink" allerede nå...vi får se om dette holder seg når han faktisk begynner på skolen og sånn, da :) Han har en tendens til å kjede seg om det ikke skjer noe på en stund - liten toldmodighet på ham -- så jeg håper det ikke får ham opp i alt for mye trøbbel. Da kunne det være litt vanskelig å få ham til å sitte pent på stolen da. Men for all del - han er jo fortsatt bare fem år så - barn er jo barn :)

Nå har jeg holdt på med flere forskjellige ting - ting til litt av hvert - noe til fremtidige kursprosjekter på Papirloftet, noe til De Kreative på scrapping.no, og noe til div. julegaveprosjekter her hjemme. Og så må jeg få unnagjort noen eksempler til neste ukes kurs - blant annet skal vi dekorere en rulerbook fra Junkitz og en 9"x9" glassramme fra IKEA. Og noen julegaveprosjekter hadde vært greit å få unnagjort før Ål-turen slik at jeg kan få overrakt en del pakker til mamma nå og ikke senere i desember med unger og masse gaver og bagasje og styr. Jaja. Vi får se hva jeg rekker :) Men! Nå skal jeg åpne pakken fra Papirloftet med masse BG juledigg, og så får vi se om det kanskje...kanskje.....blir en liten bestilling til nå som de nettopp fikk inn Magnolia serien....og så får de visst Bohemia Christmas imorgen eller i overimorgen...hm...bestille en liten pakke til og ha den som gulrot når jeg kommer hjem fra kursuken kanskje? :)

4 intriguing feedbacks to '~~ Snart skolegutt :)'

  1. Anonymous Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/snart-skolegutt.html?showComment=1163700000000#c116370003416171946'> 7:00 PM

    Så koselig med skoleinnskriving! Og så fin og flink snart-skolegutt du har! Her er det ikke innskriving, vi får bare brev, og så er det en førskoledag til våren en gang. Vi får førsteklassinger begge to til høsten da! :)
    Og pakke ja! Jeg fikk pakke fra Papirloftet for et par dager siden jeg og. BG digg og annet kult! Men nå som de har fått inn Magnolia og snart julearkene, spørs det om det ikke blir en bitteliten bestilling til på meg og. ;)
    Ha en fin kveld!

     

  2. Kathrine Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/snart-skolegutt.html?showComment=1163766600000#c116376662037617120'> 1:30 PM

    Så flott skolegutt :) Jeg gleder meg til å kunne scrappe skolebilder jeg også hehe.

    Du er så produktiv Ania! Alltid et eller annet prosjekt på gang.

     

  3. Lene S Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/snart-skolegutt.html?showComment=1163770080000#c116377011315817997'> 2:28 PM

    Han ser så god ut!! Skolestart er utrolig spennende, og som de vokser på alle måter når de er rundt 5-6 år! Husk å scrappe utviklinga!(Akkurat som om jeg tviler på at du vil gjøre det ;o)


    Kos deg med pakke!!

     

  4. Piamiin Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/snart-skolegutt.html?showComment=1163793120000#c116379317011718432'> 8:52 PM

    Tiden flyr!!! Ja, han blir nok skoledyktig som deg ;)

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-