banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ Scrappetreff! Og embossing!! ~~

Posted by Ania On Wednesday, November 29, 2006
Yay! Finally got around to check out embossing at tonights crop - and it was so fun that I think my wallet will bleed somewhat for a while now knowing myself. But. I'll try to not shop anything scraprelated anymore until Christmas. Honest. The only exception being when BG's "Blush" arrives. But that's the only exception. And oh, when I'm at home in Oslo and able to hit Papertrends to grab some Prism blingcardstock. But then it'll be Christmas already so that'll be somewhat ok. :p I also got around to finish one of oh-so-many challenges I've had lying around - this time from Hege! at Minneriket - to lift this layout. Tbh thas layout didn't really sit well with me - nice alright but not my cup of tea. Didn't really like my version either, but well, looking one too many times at a layout makes you think funny things and now I think it doesn't look that bad - kinda think it's above ok after all:) And!! I soo love Scenic Route! Love love love.....ahh....:D

Yay! Fikk endelig sjekka ut embossing på ordentlig ikveld hos Hobbykroken - og gosj det er jo gøy!! Kommer til å bruke en liten formue på å skaffe meg det nødvendigste nå snart kjenner jeg meg selv rett - men det får vente til etter jul. Helt sant. Nesten. Skal ikke shoppe noe mer scrapperelatert nå før etter jul tenkte jeg. Unntaket blir bare når BG's "Blush" serie kommer inn. Og når jeg er hos Papertrends i jula for å shoppe Prism-blingkartong. Men da kommer det til å være jul allerede da så da teller det kanskje ikke liksom :p Ellers har jeg vært flink og gjort ferdig en utfordringsLO fra scrappetreffet idag (bordene er embosserte forresten :D) - skulle lifte denne LO'en og sånn ble min. Synes den var litt snodig først men det er noe rart med det når en ser på en LO ofte - da begynner man nesten å like den. :P Og jepp..så og si all pynt er laget med clearstamps ..... en brad...og noen chipboardalfabeter..og YAMMI Scenic Route papir!! Åh så glad jeg er i Scenic Route papirene mine!! :D Og! Jeg klarte visst det kunsstykket å glemme bildene mine på Hobbykroken...fikk det litt travelt med å dra hjem for Simen skulle jo rekke treninga si....jaja..heldigvis tok Dinna vare på dem for meg gitt :P Snille, snille Dinnaen :P

3 intriguing feedbacks to '~~ Scrappetreff! Og embossing!! ~~'

  1. Eli Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/scrappetreff-og-embossing.html?showComment=1164888360000#c116488841523134392'> 1:06 PM

    Ja eg e så snill vettu ;) :)
    Herlig den LO`n du scrappet i går! Må ha meg litt sånn embossinggreier jeg også - bare finne den rette pistolen først ja.... Alltid moro med noe nytt :) Og nå er det limet på vei til meg så får jeg jo se om jeg skjeller deg ut eller ei *knis* Ha en toppers siste novemberdag :)

     

  2. Anonymous Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/scrappetreff-og-embossing.html?showComment=1164896160000#c116489618551404900'> 3:16 PM

    Synes LO'en er kjempeflott!
    Nydelige bilder (småjentene mine har forøvrige noe liknende luer) og så fine farger! Embossing er kult, men det er lenge siden jeg har gjort det... Jeg har ikke pistol så jeg brukte stekeplate og ovn. ;)
    Ha en fin dag! I morgen er det 1.desember! :)

     

  3. Heidi Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/11/scrappetreff-og-embossing.html?showComment=1164924600000#c116492460852810892'> 11:10 PM

    GOSH...så herlig layout!!!!!! Embossing....hmmm....det er jammen lenge siden jeg har prøvd.

    Ha en flott kveld.

    Heidi

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-