banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ Blogger Beta! ~~

Posted by Ania On Monday, December 04, 2006
Yay! Finally got around to swap to Blogger Beta, and I'm satisfied so far....only problem is kinda to get my old header to work, I *think* I know how to fix it - but it'll req a bit of thinking....as the html-codes are full of Widget-snippets...which is also the name of the little ball inside a Guinness can mind you (yep, learned that one today..haha..mm...miss Guinness :D).

Anyways. This weekend's been a nice one -- got around to do a Christmas Cookie Can and the basics of a new Christmas minialbum - both for the various challenges at Minneriket. Also got around to scrap a layout for a contest - used Chatterbox this time - and that's about gd time! I feel a bit sad when I haven't scrapped with some specific papers/products in a while -- CB being one of them -- I feel like I'm letting them down and feel sad... silly eh :p

Yeah! Endelig fikk jeg testa ut Blogger Beta -- og det ser da greit ut så langt :) Eneste dumme er at jeg ikke har fått til customized header enda, men jeg *tror* jeg vet hva som må til - må bare finne ut om det stemmer og sånn....får se...trenger litt mer tid :)

Har ellers gjort en del i helga -- laget juleboks for småkaker, gjort ferdig grunnlaget for en julealbum inspirert av Nellas i DT-sidene for Hobbyhimmelen og laget en LO til en skissekonkurranse på Minneriket. Og så har vi bakt julekaker -- kakemenn!! Etter Ellys nydelige oppskrift!! Anbefales virkelig, og guttungen fikk brukt kakeformene han fikk hos McDonalds (han var med pappaen på basketkamp og etterpå gikk de på McDonalds :) )

Jeg har forresten fire skilletabs i boka mi - "dagbok", "juleoppskrifter" og "gaver" - aner ikke hva jeg skal bruke den fjerde til - noen ideer? Tanken er iallefall å bruke denne samme boka år etter år.....:P

3 intriguing feedbacks to '~~ Blogger Beta! ~~'

  1. banglamarie Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/12/blogger-beta.html?showComment=1165326660000#c3297639202058599152'> 2:51 PM

    Så lekker kakeboks og julealbum!!
    Flott ide å lage en egen juledagbok!!

     

  2. _Kine Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/12/blogger-beta.html?showComment=1165357740000#c1919481355299402395'> 11:29 PM

    Så flott juleboka di blei! Julepapiret fra BG bruker jeg hele året :) Tror faktisk det er de ensfargede arkene fra Blitzen som er min all time-favorittark!

     

  3. Catrine Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/12/blogger-beta.html?showComment=1165358820000#c6663854309468279010'> 11:47 PM

    Juleboken din blir veldig fin! Og det samme med boksen. Men står forøvrig her fremdeles.;)
    Jeg tror forresten jeg må få fikset meg en sånn julebok jeg og - fint å se tilbake på og fint å samle alt på et sted!

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-