banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ Weee! Lucia and other stuff ~~

Posted by Ania On Wednesday, December 13, 2006
Ahh! Those kids! Too darn cute :) It's difficult to take decent pictures from the Lucia celebration (at least for a noob like me) - I wanted to try conserve the atmosphere by not using flash - I dunno how good an idea that was, but here goes nothing :p Probably should have alternated just to see how good either was, but ohwell :p

I had a very nice time yesterday at Hobbykrokens Christmascrop. Even got a Christmaspresent from them with instructions to NOT open it before Christmas! How fun! :D Did three presents, one layout and one almost finished layout. At around 10.30 Simen called and wondered if I could rent a movie or two, and since he's so nice taking care of the kids allowing me to go out I thought why not..besides, I was stuck on my current procject needing some stuff from home to proceed :P So I left a bit early (sorry girls :) ) to hit the videostore before it closed. Got "Fun with Dick and Jane" and "Lady Venegance". Went for the first last night - a soso movie but with ok kicks to Enron and the like. Will watch "Lady Venegance" tonight. Wonder if it's just as peculiar as "Oldboy". I guess. Looking forward to it!

Oh. Check out the Chatterblog! My picture is featured there :) How cool is that?? :D

Ps. Have I mentioned? I LOVE BG Blush!!
Ps2. Crop-layout means QK! Thanks Dinna :p Once again. :p I thought Vixen looked a bit funny, but it's really gorgeous and cool! And once again. Gotta love these "Amalie-you-little-mischievous-imp-but-alright-just-hold-on-I'll-snap-some-pictures-first" layouts :P

Da var barnehagens Lucia-feiring over (*gjesp*), og de var jo skjønne de små - som vanlig :) Var litt usikker om jeg skulle bruke blitz eller ikke, men valgte å ikke bruke den for å prøve å fange stemningen med lysene og mørket og sånn -- selv om motivene ble litt så-så-ghostaktige....jaja. Burde kanskje tatt bilder både med og uten blitz, menmen.

Hadde ellers en fin scrappekveld hos Hobbykroken igår - fikk til og med en julegave fra de på obbykroken - noe så hyggelig! Tusen takk! :) Og så fikk jeg unnagjort tre julegaver, en layout og en nesten-ferdig layout. Dro hjem litt tidlig for Simen ville så gjerne se på film - så da måtte jeg rekke videosjappa før de stengte :) Dessuten var jeg ferdig uansett -- kom ikke videre på layouten jeg holdt på med fordi jeg tenkte jeg trengte noe som lå hjemme for å gjøre den ferdig. Typisk, eh :p

Ellers - sjekk ut Chatterblog!! Stilig, eh? :) Og så er jeg totally forelsket i BG's Blush. Nydelige lekre ark! Really! Mine tre all-time-favoritter for tiden når det gjelder ark er BG, Scenic Route og MME! :) Digg! Ha en fortsatt fin adventstid! :)

5 intriguing feedbacks to '~~ Weee! Lucia and other stuff ~~'

  1. Catrine Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/12/weee-lucia-and-other-stuff.html?showComment=1166014860000#c5020271594625349802'> 2:01 PM

    Synes Luciabildene dine ble kule jeg! Bildene trenger ikke alltid være perfekte - disse viser stemningen veldig bra!
    Jeg har noen sånne fra i dag tidlig jeg og. ;)
    Kult med bildet i Chatterboxbloggen - det er nydelig!
    Og flott layout! Blush er nydelige!

     

  2. Hege Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/12/weee-lucia-and-other-stuff.html?showComment=1166049240000#c6145005529233894056'> 11:34 PM

    Bildene fra luciafeiringen var flotte! Virkelig stemningsfulle. Du er en flink fotograf og det bildet i bloggen var fantastisk! Ha en god natt!

     

  3. Anonymous Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/12/weee-lucia-and-other-stuff.html?showComment=1166052960000#c3378203208348448947'> 12:36 AM

    Flotte lucia bilder Ania!!! Og grattis med bilde i chattebox bloggen!!!!! Blush har jeg ikke sett Rl enda...men har vel egentlig gjort meg opp en formening om at det er "jentete"...fnis....for å ikke shoppe...rødme..

    heidi

     

  4. _Kine Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/12/weee-lucia-and-other-stuff.html?showComment=1166084580000#c3464724189658842189'> 9:23 AM

    Så søte Luciabarn :)
    Kul layout også. Jeg hadde også et "tusj over hele huset"-incident da jeg var liten.
    Vi har hatt lady vengeance liggende kjempelenge. Gleder meg til å få sett den. Jeg tør påstå at Oldboy er en av de feteste filmene jeg har sett i år! (minus blekksprutscenen)

     

  5. Unknown Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/12/weee-lucia-and-other-stuff.html?showComment=1166095260000#c1037627636546909143'> 12:21 PM

    Det er så koselig å lese bloggen din, og som jeg har sagt tideligere, du er så flink til å oppdatere den med nye LO og hyggelig lesning.
    På grunn av senebetennelsen i høyre armen er jeg veldig lite på nett for tiden, men de gangene jeg bare må er jeg alltid innom bloggen din, Ania.... :o)

    Layoutene du har laget er nydelige, jeg er helt stum av beundring... Hadde vært morsomt å vist hvor mange layouter du har laget i år - 2006?!

    Klem fra Synnøve

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-