banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

Fresh layouts, straight from the crop!

Posted by Ania On Friday, July 14, 2006


*giggle* been to another nice crop tonight, and here's my results :)
BTW - my THIRD layout with BG! Hooray! :p
(yes -- I've been *so* BG-handicapped for so long that I'm really happy about my BG progress now :) And Im especially proud of my tag, which is totally selfmade and so cool :p Do notice the reflection in the sunglasses -- enlarged at the tag :) )

BTW. Note to self: DON'T bring everything you got *rolls eyes* Prepare the pictures and a SMALL selection of cardstock & patterned papers in advance before going. MUCH easier. MUCH.

Btw2: My hubbys comment to the layout with him? "Great. A pink layout. Just what I always wanted." :P

Yay! Nettopp vært på enda et scrappetreff ikveld, og her er resulatene :)
BTW - det er min *tredje* BG layout - jippi!! :p
(har vært så "BG-handikappet" så lenge at jeg fryder meg over hver BG layout jeg lager :P Skulle forresten stått "forventningsfulle unger", men det ble alt for langt for den lille tag'en (som jeg forresten lagde helt selv, den ble virkelig kul RL :D) så måtte forkorte det til "spente unger" :P)

Har ellers brukt Scenic Route også -- enda en av mine favoritter i det siste -- tror jeg må ha laget minst 5-6 Scenic Route layouter de siste to-tre ukene! :) Gubbens kommentar? "Yay, rosa! Akkurat det jeg alltid har ønsket meg, en rosa layout der jeg er med!" Sarkastisk? Naaah :p

Ellers -- notis til meg selv for neste gang: IKKE bring absolutt alle arkene. Forbered både bilder og kartong og mønsterark på forhånd, og ta kun med disse. Det gjør alt MYE enklere. Virkelig.


4 intriguing feedbacks to 'Fresh layouts, straight from the crop!'

  1. Piamiin Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/07/fresh-layouts-straight-from-crop.html?showComment=1152896460000#c115289650935752132'> 7:01 PM

    Så flott det ble! Men vanskelig å se det lille bildet.. Rebecca og Adrian på bildet?

     

  2. Ania Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/07/fresh-layouts-straight-from-crop.html?showComment=1152897540000#c115289754631786062'> 7:19 PM

    Jepp, det er Adrian og Rebecca i speilbildet til solbrillene dine ;)

     

  3. Unknown Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/07/fresh-layouts-straight-from-crop.html?showComment=1152948960000#c115294897455358459'> 9:36 AM

    Så produktiv du er, Ania. Når jeg er på scrappetreff får jeg gjort så lite. Skravler mye, og ser på hva de andre lager... blush...
    Kjempeflott layouts, liker spesielt godt den med BG papirene. En av mine favorittserier for tiden. Flott og personlig tag.
    Morsomt med layouten der Amailie sitter på pappas skuldre. Litt av e sammentreff, for jeg holder faktisk også på med en layout der Bertine sitter på skuldrene til Vidar... ;o)

     

  4. banglamarie Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/07/fresh-layouts-straight-from-crop.html?showComment=1153006260000#c115300626353607972'> 1:31 AM

    SÅ flotte LOer. Har aldri vært på scrappetreff, men jeg skravler ofte bort arbeidet når folk ser på ;) LOL... så jeg er imponert over hva du har fått til!!
    Flotte LOer!

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-