banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

Posted by Ania On Wednesday, July 26, 2006

Hehe, just had to show one of my latest layouts...did I mention I love BG Urban Couture, and that it's just so great to this kind of layout? Yeah, I'm kinda repeating myself these days, but hey....it kinda works? :p Notice the frame btw, that idea just totally hit me when I was at the summerplace a week ago or so - I hadn't even thought about this picture at all, nor the challenge, then suddenly it hit me -- make a frame that we're kinda tryin to run into.....and when I got home I just had to scrap this asap to not forget about it :P (yeap..need a notebook for such occasions :p)

Anyways.....I'm told the new "Ett Trykk" mag is out, and I'm anxious about what people will think about my article in there...hmm... please remember it's kinda for the newbies out there pondering about beginning to scrapbook...*blush* *looks for the hole in the ground and stuff*

Anyways....I also did another layout for the same challenge as the above layout, which was about using blurry pictures....not too satisfied about that one, it's too....stillized....(if that's even a word)....graphic...simple? Ohwell...still gotta show it here :P Kinda reminds me of the 70s..no? (and yeah, I'm really into Scenic Route these days....*cough*)



Måtte bare vise disse bevegelses-LO'ene -- laget til en utfordring om å bruke bilder med bevegelse i... og ja -- jeg DIGGER Basic Greys Urban Couture og ikke minst det oppsettet jeg nå har brukt på alle 3 BG UC LO'ene jeg har laget i det siste (Fantasiløs, jeg? Tja...om det funker så hvorfor ikke? :P) "Rammen" er forresten en av de mange ideene som plutselig bare slår meg her om dagen -- var på hytta og tenkte seriøst ikke på bildet eller konkurransen, da denne ideen plutselig slår meg -- hmm, det bildet hadde blitt litt kult om jeg lagde en ramme som vi liksom prøver å løpe inn til liksom....... :D (trenger virkelig en notisbok til slike situasjoner ja!)
Og så har vi den andre -- med min andre favorittprodusent for tiden - Scenic Route :) Seriøst, har laget noe sånt som 7-8 Scenic Route LO'er de siste ukene...*dåne*

Uansett.....ser også at "Ett Trykk" er ute -- er litt spent om hva folk vil synes om artikkelen min der da, om de vil synes noe særlig om den i det hele tatt da.....husk at den er beregnet for nybegynnere da...*blush* føler jeg begynner å bli litt flau jeg nå, men...:P Er virkelig spent på å få se den jeg da, skulle få nummeret i posten men har ikke sett noe enda...kommer nok snart :)

Jaja..... scrappe mer! :P


3 intriguing feedbacks to ' '

  1. banglamarie Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/07/hehe-just-had-to-show-one-of-my-latest.html?showComment=1153869720000#c115386976571402918'> 1:22 AM

    Herlige LOer! Liker den øverste spesielt. Herlig bilde. Skikkelig i farta.
    GRATULERER med både artikkel og Lo i bladet. Jeg har lest artikkelen to ganger. Veldig bra!! Flotte LOer også!!! Så du trenger ikke være flau, bare stolt :)
    Jeg blir så inspirert av scrappetempoet ditt... må sette opp farten her i heimen skjønner jeg ;) Takk for at du sprer inspirasjon!!
    -Marie

     

  2. Anonymous Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/07/hehe-just-had-to-show-one-of-my-latest.html?showComment=1153903680000#c115390372818600910'> 10:48 AM

    Oi, jeg som ikke leser ett trykk må jo ta en tur til narvesen skjønner jeg. Gratulerer med publisert artikkel! Kjempekule loer Ania. Du er flink!

     

  3. Unknown Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/07/hehe-just-had-to-show-one-of-my-latest.html?showComment=1153987860000#c115398788475065847'> 10:11 AM

    Så kreativ og produktiv du er for tiden... :o)
    Nyyydelige layouter!
    Har ikke fått kjøpt Ett Trykk ennå, men jeg gleder meg til å lese artikkelen din. Den er sikkert kjempebra!

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-