banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ Mer om kurs :) ~~

Posted by Ania On Wednesday, August 30, 2006
Mmmm...my little head is a bit full of course-stuff. There's been a huge interest lately, so I've had quite a bit to do :) One of my courses in Bergen is fullbooked already (it's actually slightly overbooked, but since the last two wanted to attend the same course I said it was okay), and one in Oslo is full already while the others are filling up :)

And oh, while I'm at it -- have a look at the other courses Papirloftet can offer - personally I'm totally bummed I don't get to attend Gudruns photocourse for scrapbookers sept 27th in Oslo :)

Anyways. The above layout is made after an AD-challenge (#6) at Minneriket. Love the setup! So pretty, so clean. And oh yes....that's the children - Adrian and Amalie and their cousin Nicolas playing in the dirt....without shoes...with and without clothes....fun.....for them..:P

Hodet mitt fylles opp med masse små og store kurstanker og gjøremål her om dagen :) De siste dagene har det nemlig vært en liten rush med kursforespørsler, en god del av dem til mine egne kurs i Oslo og Bergen. Har jo hengt opp plakater om kursene div. steder, og søs og noen venner har vært så greie og spredt ordet for meg :) Kjempegøy :) Tusen takk for hjelpen dere :)

Og mens jeg er inne på det med kurs -- ta en kikk på kurssidene du også :) Personlig er jeg lei meg for at jeg ikke får med meg Gudruns fotokurs for scrapbookere den 27. september i Oslo -- DET er iallefall noe jeg definitivt kunne trengt!! Har så lyst til å lære meg så mye mer med kamerabruk og sånn, særlig når det er snakk om til scrappingen! :)

LO'en ovenfor lagde jeg til en AD utfordring (#6) på Minneriket. Utrolig lekkert oppsett!! Og jada - det er ungene - Adrian og Amalie og fetteren deres Nicolas som leker i gjørma i gresset....det tok lang tid å bli kvitt gjørmepytten i gressplenen, gitt...:p Og så lekte de i gjørma uten sko, med og uten klær.....gøy....for de...:p

Har ellers gjort ferdig LSS oppgaven til den norske versjonen av Last Scrapper Standing. Men -- jeg lurer på om jeg ikke gjorde den ferdig for tidlig liksom -- for nå sitter jeg og kikker på den og kjenner tvilen komme krypende...det tok alt for kort tid å lage den....og så leser jeg at de andre kommer med "oi, jeg har en ide" og sånn, og så tenker jeg at nei, jeg må lage meg en ny en som er litt finere og litt mer....omsorgsfult laget og sånn liksom.... det er jo 58 deltakere der, så det er jo om å gjøre å...tja....skille seg positivt ut liksom.... huff.. men jøssda, oppgaven var kul og inspirerende, det var den! :D Vi får se...har liksom planlagt å lage 10000 andre LO'er som vanlig, hvert til sine formål....så..hm....:)

Ellers skal vi på byen imorgen, Simen og jeg :) En fast tradisjon hos oss er at vi drar ut på byen og spiser ute og gjerne handler litt og sånn på bursdagen min, men siden jeg reiser til Oslo sånn akkurat på bursdagen min og greier så blir vi nødt til å ta den litt tidligere. Og det passer jo egentlig litt bra da, for vi skal i bryllup denne helgen og må handle litt til da og...:)

2 intriguing feedbacks to '~~ Mer om kurs :) ~~'

  1. Unknown Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/08/mer-om-kurs.html?showComment=1156923060000#c115692310989159587'> 9:31 AM

    Så flott at kursene dine er fylt opp!
    Holder du kursene i en regi, eller holder du de for papirloftet?

    Layouten "gjørmebad" er morsom. Jeg likte måten du hadde laget tittelen på ufattelig godt. Er det clear stamps?

    Bertine er adoptert fra Kina(ref. spørsmål på min blog) og vi var der i fjor vår og hentet henne.

    Jeg har også meldt meg på den norske utgaven av LSS, men har ikke kommet riktig i gang ennå. har en ide, men jeg har også blitt litt usikker.

    Ha en god dag, og en god bursdagsfeiring...

    *KLEM*

     

  2. banglamarie Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/08/mer-om-kurs.html?showComment=1156927740000#c115692779784137131'> 10:49 AM

    Kanllflott oppsett på sen layouten!!!

    Lykke til med LSS. Gleder meg til å se. Jeg holder på med min. Har tatt med meg klippearbeid opp i sofaen. Håper jeg blir ferdig med den idag!

    Så flink du er med å holde kurs!! Imponert!!! Masse flotte kurs på papirloftet!!

    :)

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-