banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

rosaaaaaaa!

Posted by Ania On Wednesday, August 23, 2006
Ookay..after a short (deadlived? heh) period with freestyle, I was pretty fed up and determined on making a "just-me-for-fun" layout. It turned a LOT more pink than I normally like, but it was totally okay -- I needed a counterweight (?) to the freestyle-period. And lookie! Sassafrass Lass paper! Soooo cwute! Totally adorable! The story is about how Amalie totally loves eggs....and I don't mean eating eggs, but....playing with them...*rolls eyes* in a "taking'em outta the fridge runnin around breaking them all over the floor"-way....

Oookay - denne gjorde jeg i forrige uke, rett etter LSS runde 2 hvor jeg bare var dritlei av alt som het freestyle og bare ville lage en LO som var mer "meg". Så da tok jeg frem skissen til Cecilie på Papirloftet og bestemte meg for å gjøre den, og gjøre det enkelt. Og siden jeg stangerte et lite øyeblikk med hva jeg skulle fortelle (jeg ville bruke dette bildet -- har hatt det liggende i "skal scrappe" mappa mi ganske lenge, men ikke funnet anledning til å bruke den tidligere), så løste det hele seg med litt puff fra Gyda (tusen takk!!) som minte meg på denne lille egg-historien. Og jo mer jeg ser på denne enkle layouten, jo mer glad blir jeg. Sassafrass Lass! Love!! :D Så happy bare av å se på mønsteret :D Litt veldig rosa -- men så er det også veldig lenge siden jeg har laget en skikkelig rosa LO!! Historien er litt småsøt - handler om Amalies forkjærlighet for å leke med egg........og om noen av uhellene vi har hatt mens vi har vært litt uoppmerksomme (ja, hun åpner kjøleskapet på egen hånd :( )

Anyways... har to ting til jeg nesten må nevne:

  1. UiB har MSN 7.5 installert på maskinene. Var bare meg som..eh...så på feil steder og sånn...*nodnod* noe sånt,....(seriøst, sverger på at jeg sjekka programinnholdet!!!!! :p) Takk til MCB for hjelp på sin fritid *smile* =) Me blonde =) (ref: this rant)
  2. Har du egen din blogg? Sjekk Siris blogg i såfall -- hun har en liten konkurranse gående - åpent til 31. desember. Du kan nemlig ganske enkelt vinne 500kr i gavekort hos Papirloftet :) Sjekk bloggen hennes for mer info :)
  3. (ok, tre :P) Ikke for å gjøre Kathrine forlegen, men -- har fått en snikkikk på LSS LO'en hennes og den er seriøst bra! Skikkelig dritkul -- gleder meg til den er ferdig montert og levert på 2peas! Skal såklart linke til den da :D
  4. (ok, 4 da!!) JEG VIL SCRAPPE!!! Seriøst, så mye å gjøre på dagstid og med en del raids i WoW på kveldstid = så og si null scrappetid for meg. Bleh. Tror det er 4. dagen jeg ikke har scrappet noe .......må prøve å få til noe ikveld før jeg blir gal!!

4 intriguing feedbacks to 'rosaaaaaaa!'

  1. banglamarie Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/08/rosaaaaaaa.html?showComment=1156370880000#c115637093749841179'> 12:08 AM

    Utrolig herlig layout!!! Kopierer store deler av den hvis det er ok. Har dette arket, men har ikke skjønt hvordan jeg skulle bruke det. Siden din ble kjempelekker!!!

     

  2. Unknown Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/08/rosaaaaaaa.html?showComment=1156404960000#c115640500181951498'> 9:36 AM

    Kjempesøt layout....
    Jeg digger også disse papirene, de passer perfekt til små prinsesser!
    Fine detaljer også, og et veldig fint bilde!

     

  3. Kathrine Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/08/rosaaaaaaa.html?showComment=1156431720000#c115643173186794103'> 5:02 PM

    Kjempesøt layout Ania! Men vås om å slutte med freestyle? Så lenge du fortsatt er med på utfordringer er jeg fornøyd :D

     

  4. _Kine Said,
    http://aniia.blogspot.com/2006/08/rosaaaaaaa.html?showComment=1156491300000#c115649133492534741'> 9:35 AM

    Jeg har dette papiret i oransje, men har ikke brukt det enda.
    Min kjære nevø liker også å ødelegge egg, en gang trampet han på en hel kartong og skuffet den under kjøleskapet :P

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-