banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ Our new pride! ~~

Posted by Ania On Tuesday, February 27, 2007
Here it is...our new baby.....our Toyota Corolla...yay :) Will be a few more days before we can actually get it, but still...it's ours!! :)

Thanks for all the cheers I've gotten when it comes to the scrapping....and my upbeat tempo...heh..I love scrapping....and I love it when I'm able to squeeze in every little available moment & devote it to this hobby. And well. I don't have any DT or anything to make stuff to so I'm like, free to do stuff I want to do..and I want to do them all...kinda ;p I've been experimenting some lately. Taking a bit of a laidback approach to the scrapping...doing simple stuff...trying to let go, not think too much, and just play around with new stuff, stuff that's maybe not really me and so on. Like this layout that I combined for DW2007/Dare #49 (eclectic flowers/combine b&w and color photo). I think it's fun to vary and try different stuff....and I just read Karen Russels blogpost about taking challenges, trying other styles that's not you -- if you do a challenge that's similar to your own style....within your comfy zone...then it's not really a *real* challenge now is it? I like what she wrote. Except. I don't think I have any real comfort zones. I enjoy trying new stuff, seek out techniques, well..just...create... have fun....make a layout :)

Anyways. Made a number of hm.....slightly "freestyleish" layouts lately, I feel the need to do some nice and "pretty" layouts now. Just to balance it out some. We'll see. Need to make dinner and clean up some before I can have a look at what's on hand for tonight scrapping :)

Oh. By the way? I've got TONS of pictures yet to be scrapped...and what am I doing? Looking through the temp cat finding these already-scrapped pictures....wanting to scrap them once again. Me not very smart. Jeje :p

Ohyes! Bilen ble vår! Hurra! Er bare et par ting som må fikses før vi endelig kan få den over fjellene - papirer og kontroller og sånn. :) So happy! :D

Synes det er hyggelig å lese alle kommentarene - takk for at dere gidder - og joda..jeg merker jo at det at jeg lager så mye er et gjennomgangstema ;) Vel.. til min "unnskyldning".... jeg er ganske så kjapp for tiden når jeg først skal lage en LO, og finner jeg en ledig stund - samme hvor kort den er - så finner du meg foran scrappebordet (eller foran dataen der jeg redigerer og skriver ut bilder eller scanner LO'er :p). Det kan bli noen sene kvelder ja..... Og så har jeg jo ikke noe å lage layoutene til liksom, så da rekker jeg å bli med på det ene og det andre heromkring - elsker utfordringer, oppgaver og konkurranser,...selv om jeg så og si aldri vinner noe (once in a blue moon det der :p jeg er ganske average når det kommer til konkurranseresultater)...... bare det å lage en LO til "noe" er gøy og det som "keeps me going" ...dessuten..mottoet mitt er....at en må gjennom kvantitet(en) for å komme til kvaliteten... :) Og så er det ikke til å skjule at jeg elsker scrapping...jeg elsker å prøve nye ting, bytte stil hele tiden (føler jeg da...synes ikke jeg har en "fast" stil egentlig..har jeg vel?) og ja...rett og slett... bare...det å lage layouts....er gøy....:)

Så. Lag en layout idag. Og vær glad! :)

9 intriguing feedbacks to '~~ Our new pride! ~~'

  1. Lene Said,
    http://aniia.blogspot.com/2007/02/our-new-pride.html?showComment=1172596500000#c701841067543736789'> 6:15 PM

    Nydelig LO!
    Flott tema og fine detaljer.
    Liker de bordene du har begynt å ha rundt det du lager :)

    Og grattis med ny bil :)

     

  2. Catrine Said,
    http://aniia.blogspot.com/2007/02/our-new-pride.html?showComment=1172597640000#c6573140975937829335'> 6:34 PM

    Gratulerer med ny bil! :)
    Nydelig LO du har laget - herlig tema og nydelige bilder! Mange flere flotte nedover postene her og!
    Rart det du skriver om å bare scrappe - ikke alltid tenke så mye. Jeg bruker altfor lang tid på den tenkningen har jeg funnet ut. ;) Laget en layout på en halvtimestid i helga - uten å tenke noe særlig. Og den ble da ikke så verst likevel.*hihi* Skal prøve å bli flinkere til det tror jeg!
    Ha en fin tirsdagskveld! :)

     

  3. Unknown Said,
    http://aniia.blogspot.com/2007/02/our-new-pride.html?showComment=1172607540000#c4031716346807012057'> 9:19 PM

    Gratulerer med ny bil...., den ser veldig bra ut....

    Layouten din er kjempeflott, liker veldig godt stemningen i bildene.... Jeg prøver også å bli litt mer leken når jeg scrapper, ikke tenke så mye, men bare gjøre det kjapt og greit.... :-))
    Skulle ønske jeg hadde hatt det tempoet som du har.

    Ha en fortsatt scrappende fin kveld... :-)

     

  4. banglamarie Said,
    http://aniia.blogspot.com/2007/02/our-new-pride.html?showComment=1172674200000#c7513443860482291504'> 3:50 PM

    Gratulerer med ny bil :)

    Og takk for ditt smittende blide humør!! Tror jeg skal scrappe litt i dag :)

     

  5. http://aniia.blogspot.com/2007/02/our-new-pride.html?showComment=1172683500000#c5575984917123594139'> 6:25 PM

    Hei Ania!! En liten hilsen i fra en liten blogg snoker:) Takk for hyggelig mail... Der stod det masse nyttig som jeg har jobbet masse med!!
    Skal sende deg artikkelen før den går i trykken:)
    Ellers så linker jeg for harde livet her, nå er du linket også!!!:)
    KLEM!!!

     

  6. Hege Said,
    http://aniia.blogspot.com/2007/02/our-new-pride.html?showComment=1172704740000#c7373851878337373603'> 12:19 AM

    Grattis med ny bil. Vi jakter også på en ny, og det kan hende det blir en toyota også. Send et vink om dere kjøper "katta i sekken" da. ;-)

    Stiller meg i kø av beundrere over effektiviteten din. Og så mye flott du lager på den korte tiden! Jeg er selv en megatreg scrapper.

    Ha en god natt!

     

  7. Anonymous Said,
    http://aniia.blogspot.com/2007/02/our-new-pride.html?showComment=1172734860000#c2207254667709790430'> 8:41 AM

    Jeg hørte på deg og lagde en layout, så nå er jeg glad! Du atte atte de kule bordene du lager for tiden, er de stempler eller tegner du dem for frihånd? De er utrolig stilige!

    Gratulerer med bil!!

     

  8. _Kine Said,
    http://aniia.blogspot.com/2007/02/our-new-pride.html?showComment=1172737260000#c4586814213258158267'> 9:21 AM

    Grattis med ny bil!! Kjempesøt lo :) Du fanger så mange fine øyeblikk av barna dine, de kommer til å sette veldig pris på layoutene dine!

    Jeg har litt dårlig med bildematerialer for tida, men på tirsdag lagde jeg en BE doorhanger og en 7 gypsies tagbok ;)

     

  9. Kirsten Said,
    http://aniia.blogspot.com/2007/02/our-new-pride.html?showComment=1172836740000#c2880782953438011355'> 12:59 PM

    Gratulerer med ny bil, og kos deg med scrappingen, jeg er misunnelig på scrappeenergien din!

    God helg!

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-