banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ Scrapjacked & Dared! ~~

Posted by Ania On Friday, March 09, 2007
Dare #61: use a photo from today
Scrapjack #4: Kelli Crowe

I love playing around. I love taking challenges. And I totally love finally getting around finding time to do what I've been wanting to do for a while but haven't gotten around to do just yet... so..my first time playing with scrapjacked; this is inspired by a layout by Kelli Crowe :) Love these pictures of mom and Amalie playing around when brushing teeth.....& I have to say, Pheobe was my least BG fave but I do love the spunky colors and there's two papers from that line that I absolutely adore; this is one of them :)

And oH! I got some absolutely stunning ribbons yesterday, from the Ribbon Basket (earlier Mels craftroom but now w new owners) -totally LOVE the way they pack the ribbons (& if you wanna shop at their store, feel free to tell them that it was me who recommended them *smile*)! Very very neat & thumbs up! And look! 1.5" ribbon! Haaa how fun! Unfortunately they just had one type in stock, and the other ribbon-store I was looking at was particulary expensive imo so I'm so looking for other options to buy more ofthese cool, broad ribbons! Lemme know if you know something I don't know cause I'd love to know if you know what I mean right *grin* (yeah I'm oh so funny)

Edit: Yay. Done with the Dare aswell, adding it to this post :) Amalie is sick and have been home for the whole week - but it's not too shabby with her fave bunny, a carpet tucked nicely around her and Playhouse Disney on the television!

Digger det når jeg har gått rundt og hatt lyst til å prøve meg på en utfordring en stund men ikke helt funnet tid til det - og så får jeg endelig muligheten til å scrappe den utfordringen allikevel! Har hatt lyst til å være med på Scrapjacked en stund og idag ble jeg endelig ferdig med LO'en min til jacken av Kelli Crowe! Superferske bilder fra denne ukens besøk og så har jeg brukt et av arkene jeg tror jeg kommer til å digge leeeenge...altså, jeg digger fargene som finnes i Pheobe-serien, men mønstrene der var urk urk urk med unntak av to som ser ut til å bli fremtidige favoritter; dette er et av de :)

Og så fikk jeg den lekre pakken med bånd fra the Ribbon Basket (tidl. mel's craftroom..men de har fått nye eiere nå og det ser bra ut!) igår - virkelig positivt overrasket over dem - lekreste innpakningen jeg har sett - de tar bånd seriøst! Og så se da: 1.5" brede bånd!! DIGG! Har hatt lyst på sånne en god stund men de er så fryktelig dyre.....*gnien*....men digg da..! De hadde bare en type inne på the ribbon basket - vet du om andre rimelige steder hvor jeg kan få tak i sånne blir jeg kjempeglad! Og vil du shoppe på the ribbon basket så feel free til å nevne i kommentarboksen at jeg anbefalte de ;)

Now. Har lyst til å henge meg på ukens Dare. *gjør kameraet klart* :)
...og vips så var jeg ferdig :D Vesle Amalie har vannkopper for tiden og skjønner det egentlig ikke, for hun oppfører seg akkurat som før ;) Har vært hjemme hele uka - men egentlig så er det ikke så ille når vi har Playhouse Disney-kanalen på tv!

6 intriguing feedbacks to '~~ Scrapjacked & Dared! ~~'

  1. _Kine Said,
    http://aniia.blogspot.com/2007/03/scrapjacked.html?showComment=1173455220000#c4888580911002871397'> 4:47 PM

    Pusse-tennene-lo'en er superkul!! Jeg kan anbefale Strano http://stranodesigns.com/
    når det gjelder bånd. Direkte billig kan man vel ikke påstå at det er, men de har masse flott!

     

  2. Anonymous Said,
    http://aniia.blogspot.com/2007/03/scrapjacked.html?showComment=1173485100000#c9134385648868618986'> 1:05 AM

    *sukk* Du klaaarer ikke lage noe stygt du!

    Hvordan pakker de båndene? *nysgjerrig*

     

  3. Unknown Said,
    http://aniia.blogspot.com/2007/03/scrapjacked.html?showComment=1173490500000#c8023792350538758952'> 2:35 AM

    Liker så kort den stilen du har for tiden, litt ren og enkel men med spennende detaljer, papir og bilder.... :-)

    Tempoet ditt har jeg kommenter tidligere..., er egentlig litt misunnelig på tempoet ditt...

    Ha en scrappende god weekend...

     

  4. Rita Said,
    http://aniia.blogspot.com/2007/03/scrapjacked.html?showComment=1173620400000#c2877633870595621667'> 2:40 PM

    Begge sidene dine er bare knall fine. Jeg er så fan av stilen din, Ania. Du er bare så utrolig dyktig. Takk for at du deler alt det flotte du lager. :)

     

  5. Anette S Said,
    http://aniia.blogspot.com/2007/03/scrapjacked.html?showComment=1173634860000#c8701076828292610668'> 6:41 PM

    Jeg tror jeg må henge meg på scrapjacked snart jeg også! De har så kule oppgaver! Elsker LOene dine!! Akk så søte! De små hjertene på sj-LOen er jo til å dø for! Jeg var en av de som hadde sin første bestilling hos Mel's når hun plutselig forsvant... Fikk heldigvis alle pengen tilbake av paypal. Kanskje jeg må ta meg en tur dit igjen nå...

     

  6. http://aniia.blogspot.com/2007/03/scrapjacked.html?showComment=1173640560000#c5704434516756186922'> 8:16 PM

    Great pieces of work. Such a cute girl.
    Im a BG fan & my fav right now is Scarlets letter but Im also rather drawn to & will end up buying Stella Ruby!!

    sorry the litle cherrub is sick, but home under a blanket watch Tv with bunny sounds a pefect tonic especially with Mum on hand to cuddle.

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-