banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ What's in a date? ~~

Posted by Ania On Thursday, March 08, 2007
My layout for the beginners class at Papirloftet
Mom's very first altered box!

Mhmm. Happy bday girls. Women. And stuff. And to celebrate today; wear your red socks girls! Yes. Mine's got room for the toes too. Haha. Makes my toes look (and feel) funny. :p

Not much to to tell yet - I just shipped off mom & stephdad. Very happy with our new car. Sooo niiice.
OHOH!!! Mom's just made her very first altered item! Haha. She asked me last night if she could make an altered teabox for the people they were staying at while the mountainroads were closed.
Ofc I had to take a picture or two of her finished creation - wasn't easy as it was in the middle of the night, but ohwell :) It's made outta a Cosmo Criket alphabox and Daisy D papers. And is stuffed with tea :) Not too bad to be her first one, no? :)

I've btw added a link to my netclasses at Papirloftet to the right, and thought I'd show the layout I made for the beginners class.

Gratulerer med dagen damer og sånn; idag er dagen for røde sokker...for de som ønsker å vise litt sofa-soldaritet med dagen og dets betydning :) Jepp - min har ..eh...plass til tærne....eller hva det nå heter...hanske-sokker? Og ja. Det kjennes litt snodig ut men ikke så ille etterhvert. Og tærne ser litt rare ut. *fnis*

Har nettopp kjørt mamma og stefaren min til togstasjonen - de skal ta toget til Ål der de skal hente bilen sin som står hos et vennepar der. Mamma lagde sin aller første altered boks igår natt forresten, hun fikk for seg at hun ville lage noe personlig som takk for at de fikk overnatte hos venneparet på Ål da fjellveiene var stengte og sånn. Så da fikk hun altere en Cosmo Criket eske med noen Daisy D ark jeg hadde her. Artig, og hun var flink! :D

Har ikke noe nytt å vise fra min side akkurat nå så jeg viser heller LO'en jeg lagde til Papirloftets Nettkurs for nybegynnere.... og linken til kursene finner du nå også på høyre side her på bloggen :)

OG! Det er fortsatt mulig til å være med på årets kuleste og mest spennende Påskejakt: Jakten på påskeegget! på Minneriket - som arrangeres av sjefsgeneralen Kathrine og meg: den søte hjelpekaninen! *fnis* Så sleng deg på (før ikveld klokken 19.00!)

2 intriguing feedbacks to '~~ What's in a date? ~~'

  1. Rita Said,
    http://aniia.blogspot.com/2007/03/whats-in-date.html?showComment=1173355680000#c1474672234582690869'> 1:08 PM

    Det første jeg tenkte når jeg så bildet av den røde sokken og jenta di, var at genseren hennes er jo både samme farger og litt samme mønster som BG blush arket du har brukt på LOen over. LOL. Er vel en "yrkesskade" det, å se mønster ark i alt rundt seg. :) (Nydelig bilde på den LOen forresten) Ønsker deg god helg, sånn litt på forskudd. Også gleder jeg meg til å se hva du og Kathrine finner på i Jakten på påskeegget. :)

     

  2. Anette S Said,
    http://aniia.blogspot.com/2007/03/whats-in-date.html?showComment=1173634620000#c7978969838544232634'> 6:37 PM

    Jeg får aldri nok av blush! Nydelig LO! Og jeg har akkurat de samme sokkene! De er litt rare å gå med, ja! Supersøt teboks, det må du hilse og si til mammaen din!

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-