banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ Chicken ~~

Posted by Ania On Wednesday, January 17, 2007

Ahh..there. I just mailed my contribution to Scrappefeber. I chickened out. I had the choice between two layouts, and I didn't have the guts to send in this layout. I personally think it's kinda cool in a grungy way, but uh....maybe a bit too different...too..weird? I dunno. I sent a "cute and pwetty but somewhat dull" layout instead. The mainstream one. Ohwell. If I don't make the audition because people are sending in similar layouts so mine won't stand out I'll blame myself cause this woulda certainly made it - well..at least stood out...maybe.... (yeah right:P). Anyways. Notice the rubon-numbers on the photos? That'll do for "add an embellished rubons on a photo" from jan 24th, no? No, I haven't sneakpeeked (or well, I had to doublecheck it :p), but several of the 2p ladies are making layouts from "all over january" and thus I know a bit of what's ahead. Personally I'm more into looking at one new tip each day. It's more fun that way to me :D

Onwards to another issue; Seems like most of my spare time with Simen from now on will be focused on World of Warcraft, not part-time scrapping like before. The new expansion looks nice, and more important - there's finally a purpose, a point in playing - the quest to get to level 70. I'm not the pvp kinda gal - every time I die because some meanie hordes thinks it's fun to take out the priests first (ohwell, that's a good rule anyways..take out the healers :p) I tend to blame Simen cause he's supposed to like, protect me, and that makes the game no fun for little dead me :P
Anyways. I like playing with Simen. He's been kinda neglected lately because of the scrapping. It's nice finally actually playing together having fun doing stuff together. Soh! Just need to get in some scrapping now and then - so not gonna give up this wonderful hobby :)

Da var mitt bidrag til Scrappefeber sendt inn, og jepp, jeg feiga og gikk for den "pene" LO'en istedetfor denne..eh..."interessant for få" LO'en :p Kanskje? En vet jo ikke da. Men! Denne hadde jeg såklart fluet med en DW utfordring - fra 24. jan. Rubons på bildene. Jepp. Det er tallene det om du ser nærmere ;) Altså, jeg snikkikker ikke - jeg digger det å kunne se et nytt tips hver dag - men 2p jentene i den ene DWgruppen lager altså LO'er fra alle dagene i januar, også fremover i tid - så da får jeg med meg det ene og det andre ang. hva slags tips som kommer, da :)

Forøvrig - kan du tegnspråk, bor i nærheten av Ålesund og kunne tenke deg et scrappekurs eller to i mars - ta kontakt med Helle (eller meg). Hun undersøker interessen for dette før vi eventuelt avtaler noe nærmere om jeg skal komme over og holde kurs. Tenker også på flere kurs både i Bergen og Oslo - planene blir nok klare om ikke alt for lenge - gi meg gjerne tilbakemelding på hva dere evt. ønsker :)

5 intriguing feedbacks to '~~ Chicken ~~'

  1. Ellen* Said,
    https://aniia.blogspot.com/2007/01/chicken.html?showComment=1169036160000#c475062875042999298'> 1:16 PM

    JEG syns LO'en var knallkul i alle fall, og du hadde definitivt gått videre hvis jeg var juryen! Men den andre er helt sikkert også fin!;o) Jeg lurer på om jeg skal sende inn en "gammel" Lo som jeg ikke har lagt ut før, eller om jeg skal "try a little harder" kanskje... Får se på treffet ikveld. Synd du ikke kommer, forresten!

    Klem, E*

     

  2. Unknown Said,
    https://aniia.blogspot.com/2007/01/chicken.html?showComment=1169056080000#c2957338170904426809'> 6:48 PM

    WOW... kjempe tøff layout... gleder meg til å se den du har sendt inn til scrappefeber....

    Ha en fortsatt fin scrappekveld...

     

  3. Heidi Said,
    https://aniia.blogspot.com/2007/01/chicken.html?showComment=1169060040000#c8756890703798679059'> 7:54 PM

    Bøyer meg i støvet Ania...denne layouten var RÅKUL!!!!!!!! Hadde ikke tippet at det var deg, for den var liksom ikke deg...samtidig som jeg ser deg i den altså ;O)
    DIGGA den i allefall!!

    Har ikke kommet til noen beslutning om jeg skal være med i scrappefeber jeg...tiden strekker liksom ikke til akkurat nå om dagen, så har rett og slett nok med det som er.

    Ha en flott kveld!!

    Klem Heidi

     

  4. banglamarie Said,
    https://aniia.blogspot.com/2007/01/chicken.html?showComment=1169073300000#c7324537722915789868'> 11:35 PM

    Stilig layout!! Gleder meg til å se den du har levert. MASSE LYKKE TIL i Scrappefeber :)

     

  5. Catrine Said,
    https://aniia.blogspot.com/2007/01/chicken.html?showComment=1169124960000#c6884714157612682588'> 1:56 PM

    Synes denne LO'en var kul! Gleder meg til å se den du har sendt inn og!
    Jeg stresser litt med alle disse LO'ene jeg skal lage, men det begynner å ordne seg. ;)
    Ha en fin dag!

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-