banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ Lovely saturday :)

Posted by Ania On Saturday, October 07, 2006
Ahh....I know it's been a while since I made a double-layout, and this fact has kinda bothered me some until now....checked in on Synnøve Olavas blog and saw her very cute doublespread and thought I better do something about my slacking at that area. So. Got so inspired that I stayed up until 2am yesterday finishing the basics of this layout. Finished it this morning. Fun :) Kinda felt good doing a layout just because, and not because of a challenge or a contest :) (do check the right pictures closer - the kids were too cute trying to "hide" from the camera...lol...)

And oh, Simen's been busy the last few days putting all our CD's into his iPod...so fun to listen to old songs while he's working...atm it's Bon Jovis "Faith" (yeah, that's my CD :p) (And oh..Simen just found my "Helene" CD..and gave me that look...*blush*)

Anyways - it's been raining - and I've been shopping! :p Look at this cutie....I got the pink one now :D Weee...:) So, Simen and Adrian went to the movies to watch "Cars" while me and Amalie went..shopping :p Then we went to Peppes to get some food and some free soda/icecream (student-offers :p). Yay.

Har hatt litt dårlig samvittighet fordi jeg har forsømt det å lage doble-LO'er i det siste -- det er jo litt fint å lage doble innimellom, men litt slit avogtil liksom.....men da jeg så Synnøve Olavas dobbel-LO så tenkte jeg nei -- nå er det på tide å skjerpe meg -- og så satt jeg oppe til to natt til idag med denne dobbel-LO'en og så gjorde jeg den ferdig imorges :) Det føltes godt å lage en LO bare fordi, ikke fordi en blir utfordret eller skal være med på en eller annen konkurranse :) Ellers så driver Simen og legger til alle CD'ene våres på maskinen hans slik at vi kan stue vekk CD'ene i det minste...gøy å høre på gamle sanger mens han jobber da, og innimellom gir ham meg de blikkene fordi han mobber meg litt (Helene & gutta CD'en, Popsie og sånn....fjortismusikk *smile* til mitt forsvar må jeg jo si det er en god del år siden jeg kjøpte disse CD'ene nå da..og de fleste er ikke sååå ille da :P )

Ellers har vi hatt en fin dag idag -- det har regnet masse, men Simen og Adrian har vært på kino og sett "Cars" mens jeg og Amalie har tatt en liten handlerunde ....noe som bl.a. resulterte i en rosa scrappeveske til meg *smile* Og siden det var høstferie og greier så avsluttet vi byturen med en tur på Peppes :)

Åh, glemte nesten å nevne!! Mønstersaks!! haha..har brukt det på dobbel-LO'en *fnis*

Update: Woah....another layout today! :P This time a pretty simple one -- inspired by the ColorBlogchallenge: Use orange :) Well, this is as much orange as I can take atm :P Sassafrass Lass!! :) :) If the papers doesn't make you happy, then I don't know what will :p (alright, BG, Fancy Pants, Scenic Route......also makes *me* happy :p)

7 intriguing feedbacks to '~~ Lovely saturday :)'

  1. Unknown Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/10/lovely-saturday.html?showComment=1160279280000#c116027931345262775'> 5:48 AM

    Så gøy at du lot deg inspirere til å lage en dobbel LO, og takk for at du har linket til meg... *smil*

    Layouten er så utrolig N Y D E L I G.... begge to foresaten... Liker utfordringene på COLORBLOG jeg også, og man kan vel nesten si at min siste dobble layout åpasser inn i kriteriene for forige utfordring...

    Ha en inspirerende og kreativ søndag!

     

  2. Kirsten Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/10/lovely-saturday.html?showComment=1160296020000#c116029602844451768'> 10:27 AM

    For en kul LO :D
    Men du? Selv om du er veldig fornøyd med LOene dine, og med god grunn, så trenger du ikke utfordre andre stakkars sjeler som har mer enn nok å gjøre *fnis*

    Ha en fin søndag!

     

  3. Piamiin Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/10/lovely-saturday.html?showComment=1160297700000#c116029772869270859'> 10:55 AM

    Hehe jeg lo godt av den siste bildet.. Komisk bilde av søskenbarn og forskjellig ansiktuttrykk.. Adrian smiler ALLTID nydelig uansett, og hun Amalie har jeg skjønt hun vil ikke være med på bildet... Savner dem nå masse- Sukk TA DEM MED TIL OSLO!!!! sukk...
    Forresten irriterende å skrive opp passord her hveeer gang!! Hos andre blogspot slipper jeg alltid.. Hvorfor tar du oftest vasnkelig?? :P

     

  4. _Kine Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/10/lovely-saturday.html?showComment=1160303460000#c116030351490465288'> 12:31 PM

    Så kult dobbelt spredd du har lagd! Flotte farger og bilder. Ser for meg at det blir en del doble layouter i feriealbumet mitt... Og så snasen veske! Digger den kolleksjonen fra MM, men jeg har en hel gjeng med scrappevesker som jeg aldri bruker, så tror ikke jeg kan forsvare å kjøpe denne også, hehe.

     

  5. Kathrine Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/10/lovely-saturday.html?showComment=1160319600000#c116031965130040833'> 5:00 PM

    Gosj så produktiv du er da!
    Flotte loer - men sier som Gyda, du trenger jo ikke utfordre oss stakkars andre til å lage det sammen *fniis*

     

  6. Rita Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/10/lovely-saturday.html?showComment=1160322240000#c116032226363775738'> 5:44 PM

    Den dobble LOen din ble jo bare helt nyyydelig!! Kjenner til enkel-LO-syndromet som også har kommet å tatt meg. Måtte scrappe en dobbel til staffetten, men ellers har det vel ikke vært en dobbel å se på aldri så lenge.
    Likte DW color LOen din også. Herlig bilde!!

     

  7. Jen L. Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/10/lovely-saturday.html?showComment=1160508300000#c116050830394352030'> 9:25 PM

    Love the layout! Really cute. :-)

    I wish I could read Norwegian. I went to school in Oslo for 6 weeks on an exchange program and LOVED it. But I didn't pick up much of the language.

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-