banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ Hmm

Posted by Ania On Wednesday, November 08, 2006
Hmm.. I do like how this one turned out, but I'm not quite sure on the connection between these papers and stuff and the theme. I chose to write about how she's normally not sceptical, but that she might be a bit reserved when not really knowing the situation. Hey - everybody would be like that I guess, I just love how she shows her reservation with her whole body kinda. That's the nice thing with kids. So brutally honest. But. I don't think the papers and how the decotations ended up fit with the theme I chose in the end. Anyways. My point was to try and do this one to the colorblog challenge about using neutral background, but I don't really see how the colors pop more out because of that - not with these papers. But ohwell. I tried :p


Følte meg ganske inspirert mens jeg lagde denne LO'en, den begynte tregt men etterhvert føltes den ganske så ok....men denne var en av de hvor jeg var usikker på hva jeg skulle skrive om, og endte opp med å finne/skrive temaet etter at jeg var ferdig med LO'en sånn ellers - og det vises ganske tydelig her synes jeg. Temaet passer liksom ikke helt med måten LO'en ble pyntet på - med stjerne og vinger og lekne og spreke mønstre. Hm. Interessant - jeg tror det er første gangen jeg har lagt merke til at temaet og LO'en kræsjer liksom. Føler jeg da. Digger ellers det store bildet her. Unger er så herlige - de viser følelsene med hele seg - ihvertfall så gjør Amalie det (og Adrian kan være litt av en dramaqueen avogtil når han skal klage på noe - iallefall i oppførselen :p krokodilletårer, anyone?). Her viser hun helt tydelig at hun er *litt* skeptisk :p Jaja. Har hatt kurs nok en gang, denne gangen her i Bergen, og imorgen (eller, senere idag :p) blir det scrappetreff. Yay! Må finne bilder, ja. Urk. Hater det maset. Hehe :p Ps. Digger Rhonna sine ark her! Såå kule :D Er mer usikker på de nye kolleksjonene hennes da, men disse var virkelig midt i blinken :) Så herlige :)

4 intriguing feedbacks to '~~ Hmm'

  1. _Kine Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/11/hmm.html?showComment=1162973820000#c116297384429693778'> 9:17 AM

    Denne var kjempekul, syns jeg! Det er jo ikke alltid man klarer å koble alt, men så lenge du koste deg mens du lagde layouten, så er det vel det som teller? Liker veldig godt bruken av rhonna-papirene ja :)

     

  2. Anonymous Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/11/hmm.html?showComment=1162977840000#c116297788321071442'> 10:24 AM

    Jeg synes du har laget en nydelig LO! Så herlige bilder!
    Ha en fin dag! ;)

     

  3. Ellen* Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/11/hmm.html?showComment=1162993740000#c116299379749143938'> 2:49 PM

    Spennende LO!! Flott bilde av skeptisk Amalie:o)
    Jeg har løst styret med treff-pakking ved å lage julekort rett og slett. Trenger ikke bilder, og bare et meget begrenset utvalg av ark og stæsj!;o)

     

  4. Kirsten Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/11/hmm.html?showComment=1163183880000#c116318388444270914'> 7:38 PM

    Nydelige Amalie!
    Flott LO, og bare så du vet det så måtte jeg ha disse stemplene også, og det er din feil. Så ikke mobb meg *fnis*
    God helg!

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-