banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ My last 2 weeks (loooooots of photos) ~~

Posted by Ania On Tuesday, November 25, 2008
Ok!
Lots and lots of photos incoming.....just skip & hop if you like ;p
In short: a summary of my last 2 weeks when away travelling & teaching in Oslo & Ålesund :)

Right. Was in Oslo from 13th to 20th...

Kjørte søs til danskebåten på fredag....(og henta henne igjen søndag kveld)

Møtte Anette S på Fru Hagen før Marit Larsen konserten...♥♥



Nøt to timer med Marit Larsen ♥♥♥♥

Hadde litt kurs på Bia..



Anette, Kine, meg :)

Anette, Camilla (sjekk det kule smykket hennes!!), meg og Kine :)

Fikk denne superNYDELIGE cookieposen fra Kine..med de deiligste cookiene oppi!!!! YUMM!!!!!!! Kine, du ruler!!! :D Rett og slett!!! ♥♥

Se bare så kul hun er da :D Sjekk den kule lommeboka :D ♥♥




Noen glade vinnere fra Prima-kursene på Bia (skjønner ikke hvorfor jeg må med på bildene men Prima sier så såååå :P) :D


Traff Mari helt tilfeldigvis på flyplassen da jeg skulle til Ålesund :D
(og på flyet ble jeg spurt om alder for jeg satt rett ved nødutgangen og barn har ikke lov til å sitte der og flyvertinnen så på meg med et bekymret blikk......og traff på en hyggelig jente med flyskrekk som ikke ble beroliget av at kapteinen nevnte at vi hadde sommerdekk og fulle tanker i tilfelle vi ble nødt til å sirkle over Ålesund før vi kunne lande igjen...)

Familieminner, Ålesund - 21.-24.

Første kurs i Ålesund...:D


Noen bilder fra fotokurset jeg holdt...

De døve damene fra Ålesund :)
(ok, en tolk med, men hun var med som deltaker :) )






Noen vinnere fra Familieminner, Ålesund :D

Hm hva kan jeg si? Slitsomt? Ja. Gøy? Ja!!
TUSEN TAKK til alle sammen som kom og var med på kurs- har mange flere bilder - men akk så lite plass *fnis* De fleste av dere har vel gått lei av å se på denne posten nå og greier sååå :P

:D

Nå har jeg "bare" to kurs igjen - her i Bergen - på Hobbykroken - kurset 2. desember er fullt, men det er satt opp et ekstrakurs 6. desember - og vi lager tre layouts som passer inn i en ramme fra IKEA :)

Idag har jeg prøvd å "catche up" på div. email mm, gjort litt klesvask og sånn og ellers slappet litt av. Nå er det en del deadlines som gjelder, catchup på blogfronten, litt wow-spilling ("åtte levels til og jeg er like mange levels som deg mamma!" sitat Adrian - og "mm du må få ræva i gir nå" sitat Simen) og ikke minst - snart JULEBORD med scrappedamene på lørdag!!! WHEEEEEEEEE :D

3 intriguing feedbacks to '~~ My last 2 weeks (loooooots of photos) ~~'

  1. Anonymous Said,
    https://aniia.blogspot.com/2008/11/my-last-2-weeks-loooooots-of-photos.html?showComment=1227640800000#c8335676410139251544'> 8:20 PM

    Åå, så travelt du har det! :) Jeg gleder meg masse til kurs med deg, og enda mer til julebordet !!! Det blir kjempegøy!!

     

  2. Eli Said,
    https://aniia.blogspot.com/2008/11/my-last-2-weeks-loooooots-of-photos.html?showComment=1227641160000#c3064644503502217992'> 8:26 PM

    Yeah - julebord på lørdag! Rom og cola i en krok utenfor? *fnis* Jeg fikk tak i kjole +++ i dag og er såå happy (se for deg liten Eli spinne rundt i ren lykkerus *knis*) Og; ikke minst - endelig skal du holde kurs her også! Gleder meg masse, og som sagt; du må bare rope ut om du trenger hjelp! Klem, E

     

  3. _Kine Said,
    https://aniia.blogspot.com/2008/11/my-last-2-weeks-loooooots-of-photos.html?showComment=1227645840000#c3219293192402464672'> 9:44 PM

    Wheee, skikkelig virlvelvinduker på deg ja! Det var suuuuperstas å endelig få møte deg! Du må si fra neste gang du er i området, så kan vi skravle mer :D
    Klem!

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-