banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ lousy scrapblogger ~~

Posted by Ania On Tuesday, April 03, 2007


I know. I've been a lousy scrapblogger lately. I've been scrapping lately! Just not as frequent as usual.... BUT! I made this layout at the latest crop I was at - but when I got home...and was about to put it on the blog....it hit me that it could be misunderstood...cause....we've been arranging an egghunt at Minneriket, me and Kathrine....and I thought that if I put this layout on the blog people would definately think that it was the egg they were supposed to find...heh.....(one of the teams actually thought it was on my blog -- they dug up an old layout about Amalie stealing our eggs at home and thought that was it :p That was funny :) ). Anyways. Here it is. Once again. Pheobe. Wow. I guess I dig these papers then, as often as I've used them.

The second layout is my contribution to the contest at Papirgleder last round, which made it into top 10 - very cool, didn't think this one would make it :) It's a lift of Gudrun Loennecken :)

Hehe - da var påskeeggjakten på Minneriket over for denne gang - tusen takk til alle som var med på å leke med meg og Kathrine! Her er bildet av egget -- egentlig skulle vi putte den på løsningsbloggen: http://underexpediten.blogspot.com - men *noen* rota fælt med passord gitt (hele TO ganger...haha...skulle tro man hadde lært av første gangen man panikkleta etter passordet?? *fnis*) så vi fikk aldri satt opp bildet...men ja --det er et knust egg der under den ene esken....skulle egentlig ha den *under* expediten men det var litt vanskelig å løfte/fake knust egg under der så *fnis*

Uansett - vet det har vært litt rolig på bloggen min mht LO'er i det siste -- har bare vært litt sånn daff mht scrappinga i det siste! Men - her er to! En som ble lagd til liftecupen på Papirgleder og en jeg lagde under treffet hos Hobbykroken sist - men som jeg måtte vente litt med å vise her for ellers ville folk tro den var til eggejakta -- siden jeg tilfeldigvis hadde funnet noen gamle bilder fra påskeeggjakten i den gamle bhg til Adrian i 2004 :D

Ha en riktig strålende påske alle sammen - enten dere er hjemme foran PC'n eller oppe på fjellet....foran PC'n ;) Her skal vi rydde masse i huset - og kanskje på en liten hyttetur...definitivt kose oss hjemme iallefall :)

4 intriguing feedbacks to '~~ lousy scrapblogger ~~'

  1. Helle Said,
    https://aniia.blogspot.com/2007/04/lousy-scrapblogger.html?showComment=1175595900000#c8564321147574121387'> 12:25 PM

    Kule kule lo´er som vanlig. Digger stilen din!! Takk for hilsen i bloggen min!!

    Jeg har vel sjelden ledd så mye som når jeg leste løsningen på eggjakten. Utrolig bra, for en fantasi dere har! Så gjenstår bare å angre på at jeg ikke var deltaker... neste gang!!

    Ha en fortsatt fin dag. Klem fra meg.

     

  2. Ellen* Said,
    https://aniia.blogspot.com/2007/04/lousy-scrapblogger.html?showComment=1175596260000#c7131872201999966736'> 12:31 PM

    Phoebe er digg!! Flotte layouter! Blir stadig imponert over hva du får til på treffene, jeg!
    Ønsker deg ei riktig trivelig påske!! Klem, E*

     

  3. _Kine Said,
    https://aniia.blogspot.com/2007/04/lousy-scrapblogger.html?showComment=1175673660000#c5431227377145691578'> 10:01 AM

    Kule lo'er. Digger airhockey-lo'en! Skikkelig stilig å brette blomstene rundt bildet! Og starfiin da... sukk. Har ikke fått brukt mitt så mye enda. Riktig god påske!

     

  4. Kathrine Said,
    https://aniia.blogspot.com/2007/04/lousy-scrapblogger.html?showComment=1175769240000#c808787382411831868'> 12:34 PM

    Hey!! Jeg mobbes i bloggen din *pønsker ut hevn*

    Kjempeflotte LOer begge to og jeg syns ikke det er det minste rart at du kom på ti på topp lista med den LOen.

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-