banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ Meh ~~

Posted by Ania On Tuesday, June 12, 2007
Ahh, a quick trip to the summerplace sure was what we all needed. I even think I got child's fare on the ferry on the way to the cottage. Hah! As usual I returned with like, zillion of pics (alright, just 378 - I really need to get movin' & buy a new memthingie...2gb x 2 or something like that :p)

I'll save you for pictures of children playing in the water and on the beach & pier & fishing & stuff like that - cause guess what - there's pictures of ME in there that I'm happy about too! Yay! Hi me! =)

So what's new? Nothing much really...got some deadlines I'm working on this week - most are done by now and hopefully the rest will be during tomorrow aswell.

Ps. Sharing some inspiration & love;

I'm so gonna try out this one once I find the right pictures :D
How fascinating! And look, here's the site too; Trash the dress! Too bad I prob wouldn't fit into my weddingdress nowadays......

Been watching this blog for so long I think I'm almost brainwashed now; I'm starting to crave such petty graphic stuff :p

Yay! Skikkelig deilig med en hyttetur - det var virkelig hva vi alle trengte akkurat nå :) Og så tror vi jeg fikk barnebillett på fergen over, hmmm.... Simen sa da vitterlig 2 voksne 1 barn men vi fikk 1 voksne 2 barn (Amalie går gratis). Hihi. Som vanlig kom jeg hjem med fullstappa minnekort, men skal spare dere for bilder av ungene overalt (stranda, kaia, båten, på fisketur etc) - for blant alle bildene var det også noen av meg som jeg faktisk ble fornøyd med! Yay!

Jobber for tiden med noen deadlines, er ferdig med de fleste og resten regner jeg med å bli ferdig med i løpet av morgenkvelden iallefall - og så er det noen artige utfordringer og konkurranser jeg vil prøve å bli med på og da (seff ;p).

Snakker om konkurranser - Papirloftet fyller et år i disse dager (hurrah!) og kliner til med masse tilbud i butikken, helt ny digital avdeling (Jippi Cecilie og Jiggy!!) og to kule konkurranser på forumet; i den ene kan du stikke av med en XXL rullegreie MED innhold som øker for hver deltaker det er i konkurransen!! WOW! Og alt du trenger å gjøre er å lage tre LO'er innen tre uker! Iiizziii! I den andre kan du vinne gavekort og digital kit - alt du trenger å gjøre er å prøve deg litt digitalt - enten ved å lage en digiLO eller en hybridLO :)

Selv kan jeg jo ikke være med i disse konkurransene så jeg tror jeg skal prøve å rekke Feriekolonien hos Minneriket jeg - premiene der er heller ikke så verst og oppgavene ganske så kule ;)

1 lovely comment to '~~ Meh ~~'

  1. Catrine Said,
    https://aniia.blogspot.com/2007/06/meh.html?showComment=1181685180000#c4324084760584141070'> 11:53 PM

    Så flott bilde av deg ania! :)
    Regner med det skal scrappes, og jeg gleder meg til å se!
    Lykke til med deadlines og utfordringer!
    Og takk for kule linker! *klem*

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-