banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

Hihi :)

Posted by Ania On Sunday, July 23, 2006
Woodsoul (Øyvind), me & Pearl (Jørgen) and his beer :P

Woodsoul, me & Simen (Exande)

Some pictures from yesterdays party, where we met up with quite a few local WoW players :P Taken by Pearl (Jørgen) w his excellent chellphone (*cough*). Anyways...it was very nice actually going out again, just me and Simen kinda, haven't been too many of these moments since we got kids & stuff....:)

And - even though I've lived here at Askøy for what, six years now, I still haven't experienced the places people go out to at this island....(and tbh, I'd rather go downtown to a real disco or nightclub :P)...but it was an...interesting experience.... for the first time in a good while I realized that yeah, I kinda do live at the county *cough*..... but hey...I did have a good time with the people I was with, and that's the most important thing :P

Jaja, her er noen bilder fra gårsdagens fest med noen lokale WoW spillere fra guildet vårt :) Bildene er tatt med Pearl sin mobil - hele 1.3 megapixler, wow ;)

Det var forresten første gangen at jeg opplevde utelivet på et av Askøys (få) utesteder..og jeg har bodd her i 6 år..eller noe sånt....og det var en....tja....pussig og artig opplevelse for å si det sånn....det er på sånne kvelder at det går opp for meg at jeg faktisk bor på "bygda" selv om vi bare er 10min fra Bergen...menmen, seriøst så synes jeg at det å gå ut på byen er ganske så interessant i seg selv -- det er ikke alltid jeg havner der jeg helst ønsker å gå, og særlig da er det veldig artig å kikke litt på folk som vanker der jeg havner og sånn -- føler meg litt sånn, oi, dette hadde vært et interessant antropologisk studie greie...:P Men for all del - hadde det veldig hyggelig og morsomt med de jeg var med, og det er jo det viktigste :D Og det *er* deilig å være ungefri og være litt sånn kjæreste-meg med Simen :)

0 intriguing feedbacks to 'Hihi :)'

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-