banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~ oh dear ~

Posted by Ania On Thursday, July 27, 2006

Look at my legs *faint* - white, grey & gushy :(
BUT - I do like the weather like it is atm -- hot - sometimes too hot - but still -- it's nice not have to overdress, it's nice to have the kids play in the little swimmingpool (got a bigger one but it's too big and deep for Amalie), and in general - it's nice :) And no, I'm not posing, I'm tryin to kick water on Adrian :P

Adding another layout once again (yeah, productive me...:p) - once again Scenic Route Northshore :)


Urk - gråhvite gusne ben.....bleh... men -- digger sola for det -- det er deilig å kunne være lettkledt, deilig å kunne ha ungene ute i hagen og badebassenget, deilig å motta energien sola sender ut -- rett og slett herlig! (skjønt, sol + litt vind er det beste da, så det ikke blir alt for varmt da - det liker jeg egentlig ikke...trives i skyggen når skyggegradene er såpass varmt + svalt samtidig liksom..hence den fine fargen på beina mine :P)

Legger ved en layout med Scenic Route Northshore - laget etter skisse av Milla :)
(må jo være produktiv før det bærer tilbake til universitetet igjen i aug :) )

4 intriguing feedbacks to '~ oh dear ~'

  1. banglamarie Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/07/oh-dear.html?showComment=1153956720000#c115395672838582852'> 1:32 AM

    SOMMER- det er det jeg vil ha- sommer og skolefri ;)
    Det er så deilig med sol og varme!! Herlig å se at du nyter sommeren. Jeg koser meg ute... og sniker meg inn til scrappebordet når solen tar for mye på ;)
    Flott LO. Litt av en scrappefart på deg LOL. Kos deg!!!
    -Marie

     

  2. Unknown Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/07/oh-dear.html?showComment=1153988040000#c115398805327400647'> 10:14 AM

    Herlig med sommer!!!!
    Til uken skal jeg ha ferie, så jeg håper været holder seg, slik at vi(Bertine og jeg) kan nyte noen deilige, late og solfylte sommerdager sammen!
    Blir veldig imspirert av alle de flotte layoutene du lager, men har desverre liten tid til å scrappe selv. men jeg tar mange bilder, og planlegger oppe i hodet hvordan layoutene skal bli!

    Ha en fortsatt fin scrappedag!

     

  3. Kathrine Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/07/oh-dear.html?showComment=1153995780000#c115399578023696309'> 12:23 PM

    Syns ikke du har så ille legger jeg. Deilig med sommer da!
    Kul LO, fikk min stemme om jeg husker rett i farta.

     

  4. https://aniia.blogspot.com/2006/07/oh-dear.html?showComment=1154032740000#c115403278117457173'> 10:39 PM

    Skal si du har laget mange flotte LO`er siden sist jeg var innom her, skjønner godt at du bruker BG og SR som er også mine ynglingsark. Jeg har dessverre litt sperre der på å bruke de, vil ikke bruke de opp ;)
    Gleder meg til å lese artikkelen din ;)
    Uansett kos deg videre resten av sommeren, gleder meg til å se flere LO`er fra deg, du er kjempe flink :)

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-