banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

It's nice :)

Posted by Ania On Saturday, July 08, 2006

It's really cozy having someone to scrap with on a regular basis :) Both sis & my oldest niece have been scrapping now and then whenever, and it's cool :) Too bad I'm feeling I just don't get it these days when it comes to my projects - they're all lacking something I feel :(

But - I've been somewhat effective -- have been finishing three layouts so far, for whatever it's worth :)

And oh! We went to IKEA today and I got myself an Expeditshelf! Yay! Finally someplace to store all my scrapbookingstuff at! :P Joy! :p

Anyways - "Caught!" is a scraplift, the story behind it is wellknown I guess if you read my earlier entry :) The other one is a layout I've been struggling with for some weeks now (2-3 at least), and in the end I just gave up and finished it without figuring out how I could make it better :/ It's so dull....bleh....but I'm tired of pondering what to do with this one :p




Det har virkelig vært hyggelig å ha noen å scrappe med - både søs og den eldste niesen min har begge scrappet sammen med meg - gøy! :) Bare litt synd at jeg føler jeg ikke får det til når det gjelder scrappingen for tiden :( Det lille ekstra mangler - ikke det at jeg pleier å ha det, men jeg pleier iallefall å være litt mer fornøyd enn det jeg nå er med de jeg har scrappet i det siste....jaja.....har iallefall fått scrappet 3 LO'er da så....

Og - vi var på IKEA og fikk tak i en Expedithylle til meg! Yay! Endelig har jeg et sted å ha scrappesakene mine på - nå blir det pendling mellom hylla på soverommet og stuebordet der jeg kommer til å fortsette å scrappe :)

Uansett -- historien bak "Avslørt!" er nok kjent dersom du leser forrige blogentry. T
eksten lyder: "Avslørt! Sittende på pappas arm så Amalie fullt ut hvor ispinnene kom fra - nemlig fryseboksen! Etter at isen ble fortært gikk Amalie sporenstreks bort til kjøleskapet og begynte å lage stor ståhei for at det ikke skulle være noen tvil om hva hun ville..."

Den andre layouten er en 17.mai layout jeg har strevt med ganske lenge egentlig, men etter 2-3 uker ble jeg *litt* lei og bare gjorde den ferdig uten å helt finne ut hva mer jeg kunne gjøre med den. Jaja...just one of those days I guess......

3 intriguing feedbacks to 'It's nice :)'

  1. dreams Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/07/its-nice.html?showComment=1152373380000#c115237338442621221'> 5:43 PM

    Heihei..
    Kjempe fin Lo du har laget!!
    Var på Rorbua i går og da fikk jeg høre at det var en del som er interesser i scrappekurs..Moro det da:D:D varme klam klem fra meg:D

     

  2. banglamarie Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/07/its-nice.html?showComment=1152431640000#c115243169913246838'> 9:54 AM

    Så produktiv du har vært mens jeg har vært på ferie ;)
    Mye flott!!! Du er flink og inspirerer meg masse!
    -Marie

     

  3. Unknown Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/07/its-nice.html?showComment=1152521460000#c115252149145156469'> 10:51 AM

    Jeg syns layoutene du har laget er flotte jeg, men jeg kjenner igjen den "ikke-helt-fornøyd" følelsen. Den har jeg ganske ofte.

    Gleder meg til å se fler layouter fra deg, Anina. jeg også blir inspirert av din produktivitet og kreativitet... :)

    Ha en fortsatt fin mandag!

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-