banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ Rain rain rain ~~

Posted by Ania On Wednesday, July 12, 2006

Yep. It's raining. *sigh*
Thought I'd show this layout I did last week - yeap - it's me....nine years old...LOL.... I was in a Christmas show on TV called "Den Gyldne Hale", and the picture is from that show....*blush* Suddenly found it (dunno how, didn't know I still had that picture) and thought it really needed to be scrapped. As always - once I'm finished and scanned the layout and look at it on the screen, I find something wrong with it immediately. This time, it's the picture which is displayed a bit too high -- it's now fixed but I didn't bother rescan it :P And I usually get new ideas on how to make it better - turning "postcreative" as Thine calls it :P ( Such a cool word :D ) I'd want to cut one of those circles with the angels, reposition it on cardstock and put a ribbon on it or something and maybe position it at the side of the layout or something like that...but ahwell..

I'm sooo antsy these days -- I got a sewingmachine which was SUPPOSED to arrive like, last week......but I've still not seen anything about it.....and I just got myself another Mega Snappin Organizer from Craft Mate from Kreativ Hobby (I got the petite one already and it's SO great....hope I'll get my new one soon so I can put the rest of my stuff into that one!), and another huge order from Papirloftet with lots of Prismatics cardstock (I got the Prismatic Swatchbook already and it's SO COOL :D) --- I'm being told so much nice things about that cardstock so I really do need to check it out -- especially the aspect that it's possible to write neatly on the surface of that cardstock as opposed to the Bazzillsurface is promising :D Still -- Bazzill do got the best and most colors -- but Prismatics is getting there from what I can see :)
And -- I put a small order on amillion the other day aswell, as I really needed some ghost alphas for my b/w pictureproject, aswell as some glue from ebay -- Herma Dotto Permanent roller.....looking forward to get these! :)

Regn, regn, regn -- sukk....
Jaja, tenkte jeg skulle vise LO'en jeg lagde i forrige uke -- jepp - det er meg *flau* :p Spilte i en adventsserie da jeg var liten - var vel ni år da - og var frøken Glansbilde - derfor alle glansbildene på LO'en :P Som vanlig finner jeg ut at noe er galt etter at jeg har scannet inn og sett på LO'en på skjermen -- her var det bildet som er alt for høyt oppe -- har rettet den til ca midten av midtpartiet, men ikke giddet å scanne det på nytt igjen. Og så lider jeg av "postkreativitet" - som Thine så kult kaller det -- ser ofte etterpå alt det jeg burde gjort anerledes - her lurer jeg på om jeg ikke burde ha klippet ut et av de sirklene med englene, limt det på litt kartong og satt litt bånd på det -- og plassert det et eller annet steds i LO'en - kanskje sidelengs - om det ikke hadde vært en ide kanksje? Hmm...menmen, er ikke så ofte jeg gidder gjøre noe mer når jeg først tror jeg er ferdig liksom :P Men det er greit å innbilde seg at man kunne ha gjort det bedre altså =)

Jaja -- venter en del pakker i disse dager -- først og fremst symaskinen jeg har bestilt for LENGE siden -- min egen er jo på randen til nervøs sammenbrudd :p "Alle" har fått den i forrige uke -- føles som om det bare er meg som gjenstår :( Og så shoppa jeg en ny Craft Mate perm - denne gangen i str. Mega - hos Kreativ Hobby. Har allerede den som heter petite, med små rom - og den er genial -- må bare ha en til til de litt større tingene, sånn at jeg virkelig har alt oppi disse, og kan bruke de mer regelmessig enn nå siden jeg har litt her og litt der liksom..:) Og så bestilte jeg meg nettopp nok en diger pakke fra Papirloftet -- yum -- med lettersizealbum (jippi!!) og Prismatics kartong -- gleder meg til sistnevnte og! Har den utrolig kule Prismatics Swatchbooken, og ser frem til å endelig kunne prøve kartongen på ordentlig. Har hørt så mye bra om den, og den kjennes bra ut i swatchbooken -- og ikke minst - det skal være mye bedre å skrive/tegne rett på kartongen med denne. YAY! Bazzill er nok fortsatt nr 1 pga alle fargevalgene dens - men Prismatics virker ikke tapt bak en vogn de heller - de kommer seg med flere farger og kjekke pakker! :) Og så venter jeg visst også på to små pakker fra utlandet - en fra amillion (ghostalfa til sort-hvittbildet mitt!!) og lim fra ebay (Herma Dotto Permanent roller - gleder meg til å motta denne pakken!). Puhi! :)

2 intriguing feedbacks to '~~ Rain rain rain ~~'

  1. banglamarie Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/07/rain-rain-rain.html?showComment=1152738540000#c115273856235711048'> 11:09 PM

    Synes LOen din er kjempefin. Ville ikke gjort noe anderledes!!!! Så søt frøken glansbilde ;)

    ...pakker er alltid gøy å få :) Nå har jeg fått alle i hus... men det er ikke lenge til shopoholiken er på ferde igjen. LOL ;)

    Ha en fin dag!
    -Marie

     

  2. Lene S Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/07/rain-rain-rain.html?showComment=1152823980000#c115282400047125755'> 10:53 PM

    Herlig side Ania! Og så morsomt minne å ha vært med i en barne tv serie :o)

    Og pakker....ja jeg venter på et par selv...og jeg som ikke har tid til å scrappe om dagen en gang! LOL

    Takk for koselige hilsner på bloggen min :o)

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-