banner
Get off the cross we need the wood

About Me

Maybe-not-really-20-something-anymore from Norway who likes to scrapbook and take photos documentarystyle and dreams of photojournalism when not working as a photojournalist and that's pretty much what this blog is about. And I like it this way.



My Scrapbooking

Been scrapbooking since late fall 2005. Currently fortunate enough to be a part of the design teams for Hambly Screenprints, Fancy Pants Designs and Pencil-Lines. ♥



2/2

~~ various stuff

Posted by Ania On Thursday, August 24, 2006

Oh yes! Finally got around to scrap some yesterday, after like, four days of no scrapping whatsoever. Lovely! Another simple one - and this time I finally got around to use Junkitz...I don't think the eariler Junkitz papers are "me" (even though I bought quite a few numbers of these - the ones with distress & dot circles and stuff - because...well, I needed red patterned papers and "everybody" suggested Junkitz....), but these, which arrived at winter CHA I believe, are not too shabby :) Not quite sure yet what I think of their latest CHA products, Laguna Beach or somethin like that... Uh right. I'm a product-freak I guess, love to keep track of what where when why -- of products, collections & lines =) It's a bit too much sometimes =)

Anywyas. Another one of these "oh-God-look-how-impossible-Amalie-is" layout, and this time I have to say to my defense that I had no idea Adrian moved the plants to a place within Amalies reach.......and he did so twice...*faint* Needless to say..we didn't get to see any nice sunflowers this summer...:P Here's the story by the way =) And oh, the font I used is pretty nice - Omatic :) And I just *LOVE* writing on Prism!!!! Such a relief compared to doing the journaling directly on Bazzill!

AND!! Not to forget!! Kathrines totally excellent LSS #3 layout! *faint* :D

Endelig fikk jeg scrappet litt etter fire dager uten scrapping....nok en enkel layout, men jeg føler at det er jo egentlig det som er meg :) Joda -- nok en gang er Amalie i sentrum for sine mishaps -- det er jo ikke helt uten grunn at vi kaller henne bøllefrøet vårt - men altså - jeg skjønte jo fort at det å la solsikkeplantene til Adrian ligge innenfor hennes rekkevidde bare måtte gå galt, så jeg plasserte de høyt oppe. Adrian skjønte ikke det dog, og ville de skulle være på vinduskarmen.....uten å siifra til meg...og det gikk som det måtte gå. Hele to ganger faktisk, til jeg skjønte at det var Adrian som flyttet på den hele tiden -- men da var det dessverre for sent....:p Her har jeg brukt Junkitz, Prism (den må seriøst prøves ut når det gjelder journaling rett på kartongen -- utrolig deilig i forhold til Bazzill!) og fonten Omatic til tittelen :)

Ellers må du sjekke ut Kathrines LSS entry -- nok en gang imponerer hun!! :D
Jeg vet ikke helt om jeg skal skrive heia, heia her, for det er jo egentlig ingen tvil om at denne bare må gå videre? :) *klem* :)


4 intriguing feedbacks to '~~ various stuff'

  1. banglamarie Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/08/various-stuff.html?showComment=1156447440000#c115644749699997661'> 9:24 PM

    Knallherlig layout! LOL *fnis* unger er herlige... selv når de gjør litt ugangn. Kjekt når alt er ryddet opp og vi kan le av det... men ikke morsomt når en snur seg og ser hele gulvet fult av jord/egg/mel..whatever :)Herlig LO :)

     

  2. banglamarie Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/08/various-stuff.html?showComment=1156447560000#c115644758612772681'> 9:26 PM

    ...glemte å si at idag har jeg fått clearstamps i posten. Det er din feil ;) takk skal du ha ;) Nå gleder jeg meg til å prøve!!!

     

  3. _Kine Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/08/various-stuff.html?showComment=1156491180000#c115649121130200983'> 9:33 AM

    Hehe. Så kul layout! Jeg har en hel haug med Junkitz-papirer, så nå ble jeg inspirert til å bruke dem :)

     

  4. Unknown Said,
    https://aniia.blogspot.com/2006/08/various-stuff.html?showComment=1156496280000#c115649628889770177'> 10:58 AM

    Skikkelig søtt lite bøllefrø dere har.... :O)

    Du er så produktiv... jeg blir misunnelig... :O)

    Layouten er så flott, med fine papirer, detaljer, og ikke minst en morsom historie...

    Ha en god weekend, Ania.

    *KLEM*

     

Post a Comment

"But the bad news," he said "Girl you're a dandelion."
Dandelion. Hey I need to think about that.


-Tori Amos

    -Get off the cross we need the wood-